Ääntligen fint väder!

Hejsan!  Ute är det soligt och + 14=D

Jag skrev inte igår för jag fick aldrig chansen.

Först åkte jag och mamma till tuna park och coop forum, köpte lite saker och åt lunch.

Sen gick jag ut med Ninjo och gosade med honom en stund.

Sen gick jag hem, bläddrade igenom några tidningar jag köpt och lyssnade på musik.

Sen var det kvällsmat, efter det 2 tvprogram i rad;)

Aja, det var en bra dag iallafall:)

Idag vaknade jag halv 8, åt frukost och sen läste jag ut sista twilightboken i serien.
Då började jag om på ettan, och då fick jag sån lust att titta på filmen så det gjorde jag!

Sen städade jag rummet och åt lunch.

Snart ska jag hem till Melanie, vad vi hittar på vet jag inte men det blir nog nåt skoj:D

Ha det bäst mina vänner♥  //yorkielover


Blommor och sol, våren är på väg!


Ääälskar! Längtar såå tills 3an kommer på bio.
Och så älskar jag min favoritskådespelare också, gissa vem hon är, hon
söt, begåvad, rolig och sötsötsöt!;D


Sötis♥♥♥♥


Hittade inte en seriös bild på oss hehe!
men jag älskar diiig såååååååå!♥♥♥
Hejjdåå!



Kommentarer
Postat av: Becca ♥

så kul ;P

Snygga bilder ! :D

puss :* <3

2010-04-25 @ 20:24:21
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0