Allt kommer förändras...

Heej!  Idag har det varit en nästan lika vanlig dag som igår.

Förutom att vi var på information om att fröslunda ska komma till oss och att dom som vill får gå i faktoriet istället.

Redan när dom nämde det för första gången så visste jag att våran klass kommer helt att splittras.
Men nu är jag ännu mer säker för några i vår klass vill flytta dit.

Och så ska det komma till 2 nya inriktningar på vår skola, film och media, dans och drama.

Det sistnämda verkar jätteroligt, särskilt för blyga mig som har så svårt att öppna mig och inte riktigt vill höras och synas. För jag tror det kan vara bra för mitt självförtroende och jag skulle nog bli tryggare i mig själv och ta ännu ett steg åt rätt håll så att säga.

Men samtidigt så vill jag gå kvar i min gamla klass för att jag älskar den, men det spelar nästan ingen roll nu för  det kommer ändå inte vara samma klass liksom.

Lina och Becca ska byta till drama, dans, och jag umgås ju mest med dom i skolan och vill helst fortsätta med det.
Men ändå inte på nåt sätt, alltså ååh, jag vet inte riktigt själv vad jag vill!!

Men "några andra" i klassen blev jättesura på mig, Lina och Becca för att vi kanske ska byta, dom kan inte bestämma över oss, allt det här är inte vårat fel, vi är inte dom enda med andra planer inför hösten.
Vi får väl göra som vi vill, och dom som dom vill.

Det är synd att det måste bli så här, våran klass som är så bra, med klasskamrater som jag inte direkt känner, men ändå tycker väldigt mycket om!

Den här klassen är mycket bättre än den förra, och jag såg fram emot ännu ett år tillsammans med dom.

Men nästan inget blir som jag hoppades, allt kommer förändras...

Visst kan den nya klassen säkert vara jättebra, det vet jag ju inget om än, men jag vill bara att allt ska fortsätta vara så bra som det är, det här nya systemet kommer bli förvirrande och konstigt med nya lärare och allt.

Typiskt också, bara för att fröslunda har för dålig ekonomi så ska alla vi bli inblandade i det här.
Åh, dumma politiker!

Ursäkta för det här "arga" inlägget, men arg är jag, och besviken, och lite allt möjligt på en gång...

Och till på köpet har vi SO-prov imorgon, jag har komplettering på franskaprovet och skolan är allmänt jobbig nu:(

Jag är glad att jag har mina älskade vänner, tex Lova som jag ringde nyss och som gav mig lite råd.
Det var skönt att bara få prata med henne!:D

Och så är jag glad över att Ninjo finns, för om man är trött, ledsen, arg etc så går man bara och hämtar honom och tar en skön långpromenad i skogen.

det är avslappnande, man kan gå och tänka i lugn och ro, plus att han alltid är på kelhumör och får en genast på superbra humör=D

Nej, nu har jag skrivit av mig, ska lyssna på musik och rensa hjärnan en stund:)

Ha det bäst♥  //yorkielover


Love you the most my  lovely best friend♥
Längtar såå tills du kommer till mig, längtar halvt ihjäl mig efter dig!♥♥


Sant♥ Ni vet nog vilka ni är som är mina bästisar, annars får ni gissa;)


Älskar dig så mycket, du betyder väldigt mycket för mig <3 <3 <3 <3


Kungen över berget! haha;)   Min söta ängel♥♥


Skönaste platsen i Sverige!  Mitt drömställe, jag vill bo där när jag
blir vuxen om inget annat kommer i vägen.
Det är så fint där, älskar verkligen Haparanda!♥
Plus att min älskade och saknade pappa bor där och jag vill till honom!♥♥


Puss på er alla♥♥♥♥
hejdåå!

Kommentarer
Postat av: rebecca ♥

jag tycker oxå att de är jobbigt , men jag vill byta till drama och dans , det kanske du förstår ! haha , du ser ju mej i skolan , alltså hur jag holler på ;P det passar nog in bra på mej , eller ? ;)

gör som du vill och skit i vad andra säger det gör jag ! :D:D

älskar dej med , bästisar ( du får berätta för mej imorgon , för jag vet nog bara tre av dom )? :)

saknar oxå lova ! ♥

sööt bild på dej där ;))

<3<3<3<3<3

2010-04-20 @ 19:37:51
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Åhh, varför skulle det bli så här?! Ja, ja, jag får väl anpassa mig, men hatar för stora förändringar! Det är såklart att alla får göra som dom vill, något annat har jag inte sagt! Har bara lite svårt att smällta allt det här...

Till något annat-Muppen äär föör rolig, visst han är en Mupp, men muppar han inte upp sig lite väl mycket? Haha! Okej han får väl tro att han äger världen då. :) Eller i allafall stenen...

Fiina bilder, Ni ser ut som twins! Fast Lollo kunde hålla masken bättre än du! :P

Becca och du var också sööta!

Haha gillar din min på det stora kortet! Vill se mer sånt i skolan! ;)

2010-04-22 @ 18:02:33
Postat av: Lova

Oj, det märks at´t ditt liv är lite turbulent för tillfäället. men som jag sa, följ ditt hjärta. Oh´ch jag litar på att du gör rätt val!

Strunta i om ngn blir arg på dig för inget av det här är ditt fel. Och den som arg för att du vill utvecklas ur din blyghet är väl inte särskilt snäll. ´Sanna vänner vill väl att man ska utvecklas?

Tack för att du skriver så fina saker om mig. Jag blir så ledsen för att vi träffas så sällan och för att det är så svårt att visa dig hur mkt jag tycker om dig! Men du vet att jag älskar dig och at jag kan sätta hela min 60-kilos farmor på att vi kommer att hålla ihop för alltid! Du är det bästa som finns och vi är systrar i själen!

Kra´mar

2010-04-25 @ 08:03:31
Postat av: Moa

Ja, visst är det jobbigt med förändringar. Hade vart mycket lättare att göra det när vi slutat stålfors ju. Men jag tkr att du ska göra det du själv tkr är bäst, det kommer du att tycka är bäst i slutändan endå. Haha, härliga bilder btw :)

2010-04-27 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0