Ändrade planer!:D

Hej! Som sagt så har det blivit helt ändrat, vi ska visst uppträda imorgon!!
Jag säger bara JIPPIE!:D

Jag ser verkligen fram emot det, och konstigt nog, det måste vara nåt fel på mig alltså, men jag är inte ett himla jäkla dugg nervös över huvud taget, jag tycker bara att det ska bli såå kul!

Idag har vi tränat och tränat hela dagen, det gick sådär i början, för nervositeten tog nästan övertag över dom andra, men dom är så modiga och trotsade sin rädsla så senaste gången  vi körde gick det superbra:)

Jag spelar väldigt lite, bara i början och refrängen, så när jag inte spelar sitter jag och bara lyssnar och njuter för det låter så himla bra när dom sjunger!
men det vägrar dom tro på själva, det är väldigt synd...

Men jag känner på mig att det kommer gå jättebra, bara ingen svimmar av scenskräck eller nåt så blir det bra!

Åh, vi har haft så himla roligt den här veckan, den gick alldeles för fort!

Nästa vecka är det vanlig tråkig skolvecka igen, suck...

Nu ska jag ut med Ninjo, sen ska jag väl inte göra nåt speciellt.

Men ha det superbäst alla!♥  //yorkielover




Kommentarer
Postat av: becccaa♥

Det låter bra när Jessica sjunger japp :D

Det är derför jag sjunger tystare för jag vill ju att man ska höra henne ! :D

Du jag tror att jag kommer svimma !! :o

Jag är så jävla nervös !

Menmen vi får väl se hur det går =/

Hoppas det går bra :)

"Man kan jag alltid hoppas" :D !!

Hahahah , jag har sjungit den dära låten hela hela dan nu :D

Kram :* ♥♥♥♥♥♥

2010-04-29 @ 19:38:06
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Becca är ju jätteduktig på att sjunga! Kommer ihåg när hon och jag och Towe uppträdde på lundby. Det var så himla roligt! jag saknar henne verkligen - och de andra! Jag saknar de där dagarna över huvud taget :(

Kramar

2010-05-02 @ 10:05:40
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Åhh, guud vad jag saknar de dagarna! Haha! vi hade så kul när vi skulle komma på danserna till

"vi ska vara allra bästa, bästa vänner..." och

"till Hawaii, se upp här kommer lilla jag..." Haha! Det var så kul! (fick en flashback av Lova, förlåt Sanna, ska kommentera inlägget nu)

Vad kul att ni ska uppträda, det kommer att gå jätte bra! jag kan lova er att ingen kommer svimma, ibland bara vet jag saker...

2010-05-06 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0