Back to reality again

Hej alla glada!  Idag har jag först följt med Melanie och tränat på gymmet, det var roligt men väldigt jobbigt!
Sen gick jag hem och åt lunch.

Efter det tog jag en promenad med Ninjo, sen gick jag hem och läste twilight.
Annat har jag faktiskt inte gjort idag.

Nu ska jag äta kvällsmat och sedan spela cello och plugga lite.

Imorgon börjar skolan igen, kul att träffa kompisarna men annars :(

Ha det bäst alla!♥//yorkielover


så här färgglatt och fint är det på mammas jobb:)


Och där träffade jag söta "lilla" gubben Melvin igen!):D


Erkänn att han är fin?!♥


Den här sötnosen följde också med, men han blev rädd för sin stora kompis!:O


Gullig va?♥


Sanna♥Ninjo=sant!
Vad tycks om denna bild?


Mamma när hon jobbar:)


That`s me;)


Jag i min favoritfrisyr, rufffssigt!


Lööva o Sansen= Best friends 4ever!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
kommentera alla bilder nu, alla som kommenterar!!!
Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Lova

1. Åhhh, din mamma är perfekt för det där jobbet!! Får hon stannna kvar där nu??

2. Jag han e söööt!

3. Ja, de e du gubben!!

4. Stackars LITEN haha!

5.Saknar honom!

6. Åh, vilken fin bild. vem har tagit den?? Och jag älskar din jacka!

7.Man ser att hon brinner för det, det är som om hon smälter in i bilden bland svampar och tulpaner och annat skojigt hehe (positivt :))

8. Jag gilalr dina de där bilderna, du har väldigt fina och blåa ögon. Ibland ser de gröna ut, ibland blå/gröna, ibland grön/gråa, ibland Klarblå :D

9. Jag säger bara en sak, det där är min favoritfridyr också :)

10. Där är ju jag, men shit, jag har ju ingen bh :OOO

du, at ochb kolla n på min blogg ikväll för då komemr både bilder på min nya frissa och inlägget

om dig och mig :)

Fem miljarder kramar, så att jag kväver sig, och sen måste jag göra konstgjord andning ;)

2010-04-12 @ 18:18:09
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! Lollos kom.... :P

Haha, haha, hahaha!

Måste jag skriva om alla bilder?

De är fina.

Gillar Melvin när han lutar huvudet mot bordet, såå sööt.

Ditt hår... ;)

hmm, vad mer ska jag skriva?

Muppen är alltid söt, men saknar hans gaml låånga hår..

2010-04-13 @ 20:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0