Det är svårt att komma på rubriker;)

Hallå!  Idag hade vi först hemkunskap, jag var med Towe och Sandra, vi gjorde pannkakor och potatis och löksoppa.
Maten blev jättegod och vårt samarbete var väl okej typ;)

Sen So, vi fick en uteuppgift, att i grupper gå runt i kvarteret och räkna hur många trähus vi såg.
Jag var med Beccaaaa och Liiina, som jag förresten varit med hela tiden i skolan idag, roligt har vi haft, dom är underbara sötnosar!♥

I alla fall, vi hittade bara ett trähus hehe;)
men vi hittade en söt, gosig katt på vägen och vi gick balansgång och ja, hade kuul:D

Sen hade vi veckans tolv frågor, jag fick hälften rätt, fast jag bara gissade;)
Sen lunch, nån soppa.

Efter det så satt  jag lina och becca ute på muren och njöt av det soliga om än lite kalla vädret.
Vi hade väldigt mysigt, tog kort och pratade.
Senare anslöt sig Lisa N till våren lilla grupp, roligt:)

Till slut var det tyvärr dags att gå in för att ha svenska, vi läste som vanligt.

Sen klassråd, vi bytte även platser då, men mitt i det så ringde brandvarnaren och vi var tvungna att rusa ut och ställa oss på rad.  Som tur var så var det bara övning, men på grund av det där fick vi sluta en kvart för sent!

Nu ska jag göra läxor, för det är ingen kyrka idag så jag hoppar över Ninjo och pluggar lite extra till biologiprovert imorgon.
Ninjo klarar sig ju alltid:)

Ne, nåt mer har jag inte att skriva nu, men ni får ha det bäst♥//yorkielover


Älskar er masssor!♥♥   Sötnosarna nummer 1!


The sky is blue=D  It`s spriiing now!!


Vårens första blommor:O   Vad vackra!


Min älskade Zambo är ute hela dagarna nu, sitter ofta i busken, kolla
hur han sitter;)!


Min favoritbild på mig själv hitills, älskar att ha rufsigt hår!;)
Heejdåå!

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Sista kommentaren från skolan. De har varit jätteroligt att få läsa dina blogg, ska försöka på något sätt fortsätta med det. Vilken fin bild på dig den där sista! Det är fuskigt, titta på de med fassan. Kanske inte så ljuvliga, inte så mycket ruffsigt hår kanske. Ha det skönt Sanna! ISÄ.

2010-04-15 @ 08:58:50
Postat av: Lova

Kul att du fick vara med Becca och Lina! det kanske kan börja bli ni tre istället för de två?!

Kramar

2010-04-15 @ 19:56:04
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! Ja.. vårt samarbete fungerade väl... Det var svårt när vi var tre, synd att det inte bara var vi två. Hihi, men Zambo då! ;)

Jättesöta bilder på Lina och Becca!

2010-04-22 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0