Fame!

God fredagskväll! Idag har det inte hänt nåt speciellt, nästan.

Jag kortfattar dagen:

No, lyssnade på en biologiredovisning och sen hade läraren genomgång.
Men jag var så smart att jag glömde penna och sudd i skåpet, så jag fick titta på!;)

Engelska, fortsatte att leta fakta om Miami.

Lunch, ris och sås.

Bspråk, hade inget för läraren var borta. Så jag satt med becca och Lina i ett grupprum istället:)

Sen hade vi ingen matte för vi skulle ju på teatern Fame.

Jag hade glömt busskort, så jag följde med Becka och Lisa ner dit.
Problemet var att dom cyklade, så jag fick springa efter!
men det var bara bra med lite extra konditionsträning, och jag orkade nästan hela vägen:D

Teatern var jättebra tycker jag, dom sjöng så otroligt bra, jättefina sångröster verkligen!

Efter det så gick jag till Ninjo, tog en promenad med honom och satt sedan där och gosade med honom en stund.
Men sen började det regna och då gick jag hem.

Nu ska jag nog snart äta, sen blir det godis och Talang som vanligt, älskar fredagskvällar!=D

Ha det bäst alla♥  //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Becca ♥

den var verkligen bra :D

synd att jag o lina missa slutet =/ !

men men , mitt komme säkert bli kul kul ändå :))

aah , puss på dej ! ;* <333333

2010-04-23 @ 21:27:54
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Japp, Fame var jättebra!!! Vill se den igen. Synd att du glömde pennan och suddet på biologin. Haha! Slogs du inte av tanken att bara gå och hämta dem? Hoppas du får en superhelg! Ses på måndaag! :D

2010-04-24 @ 14:51:00
Postat av: Lova

Hej min vän!

Kul att du har valt till skolklassen, Syns att Becca och Lina är så aviga!

Kramar!

2010-04-24 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0