funny day today:)

Hej!  idag hade jag först franska.  Vi jobbade bara ungefär halva lektionen, för våran lärare pratade i telefon jättelänge;)

Sen var det matte, uppe hos gubbarna på sjätte våningen, gick jättebra, jag är väldigt koncentrerad när jag är där.
Sen lunch, blev mackor idag, duktigt hehe;)

Efter det svenska, vi läste upp våra gåtor, min hade dom lätt för att gissa!
Sen skulle vi skriva ner en hemlighet på papper,min är att jag är jätterädd för skator när dom helt plötsligt flaxar med vingarna haha!  I övrigt älskar jag ju skator   (och alla andra djur)

Sista lektionen var idrott, för vi hade ingen No.
Idrotten var jätterolig, först körde vi kedjekull, sedan delade vi in oss i grupper och gjorde en hinderbana där man skulle räkna ihop poäng.

Ja, sen slutade vi och jag gick genast ut i trädgården, pratade med pappa en stund:)
Sen gosade jag med zambo, som varit ute hela dagen.
Jag förstår honom, just då var det 20 + ute så jag gick en promenad och bara njöt av det underbara vårvädret=D

Sen satte jag mig här, när min Ipod laddat klart ska jag lyssna på musik och läsa, förvånad?;P

Ha det bäst alla fina människor♥//yorkielover


Bästis på stranden en av mitt livs bästa dagar:)


Vacker bild från happis, plus halva jag på kanten;)


Isä på det mysiga stället kukkola:D


Vill tillbaka diit!


Längtar till sommarlovet! Så här såg jag ut förra skolavslutningen:)


Ääälskling!  jag kommer imorgon, då ska vi ta låång rolig promenad=D
Nu har den laddat klart;)  
Heejdååå!



Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve Nanna!

Vilka vackra bilder! Flint Eastwood hade kommit mwd, kul att ha med filmstjärnor. Hej då! ISÄ.

2010-04-14 @ 08:42:56
Postat av: Lova

Hej!

1. Jag saknar Tunisien!

2. Snygg bild! den var jättebra fotografiskt sett, det var coolt att du bara var med på hörnet!

3. Söt din pappa är, saknar honom också haha!

4. Jag måste få hälsa på i happaranda så kan vi gå till kukhåla (förlåt! jag avr bara tvungen)

5. Åh vilken fin bild!

6. Gud s¨söt du är!

7. Pch så självklart NInjoo, so alltid <3

2010-04-15 @ 19:55:02
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! Läser allas kommentarer, bara för roliga! Haha! Jättefina bildrer, som alltid.

2010-04-22 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0