Ge mig frågor vetja:)

Hej igen, det var länge sen;)

Nej men jag kom inte på nåt att göra så länge jag inte vet om jag ska till kyrkan eller inte.
För jag hoppade över promenad med Ninjo för nu har det börjat regna igen, och vi hatar regn lika mycket båda  två!

Så nu sitter jag bara här och tråkar.

Men nu var det ju väldigt länge sedan jag hade frågestund här, så nu får ni fråga på.
Alla som kommenterar kan väl komma på åtminstone en fråga tycker jag, ingen fråga är för dum eller nåt, och jag svarar så ärligt jag kan!:)


Hehe gjorde om en bild på mig själv;)


En bild från typ kl 6 på morgonen, därför är mitt hår mer rufsigt än lockigt!;)


Sötnosen min♥


Saknar... <33


Saknar ännu mer... <33  bästa minnet nånsin, visst Lööva?:)
Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: becccaa♥

Jag kommer inte på några frågor :(

Vet ju typ redan allt ;)

Söta bilder på dej och dej o lovva :D

<33333

2010-04-29 @ 19:29:51
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Åh vilka fina bilder på dig! Men sluta lägga upp fula bilder på mig din anka ;)

Jag undrar: vem är den sötaste killen du träffat?

Föredrar du mango eller ananas?

Vara magsjuk eller ha jättehög feber och ont i huvudet? (Jag har ju varit båda under veckan, jippie. Stor sarkasm!)

Vad tror du händer efter döden?

Vilken ä'r din favoritbok?

Kram och puss!

2010-05-02 @ 10:09:51
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Fina bilder! (som vanligt)

Du kom ju till kyrkan. Det var kul, eller hur? jag var lite halvt galen, haha. (som vanligt då)

Nu till frågorna:

Vad önskar du dig just nu?

Vem tänker du på nu?

Varför tänker du på det?

Ett fint namn.

Den godaste tårtan.

Beep-test, eller två broar?

2010-05-06 @ 20:00:15
Postat av: Fassan

Fyll i det som fattas i meningarna här nedan.

Va var det nu igen...

Oj va det vräker ner

Titta, här är det pilli...

Frisören S...

Nu ska vi se sa den...

Råkar du få alla rätt så har du vunnit 3 minuter på Candy World i sommar. Det lönar sig att försöka!!!

Ha det underbart Sanna! ISÄ.

2010-05-12 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0