Glad påsk!:D

Hejsan! och ja, som sagt glad påsk;)  eller Happy Easter,  Páscoa feliz!, Joyeuses Pâques!, イースターおめでとう, 
Hyvää pääsiäistä, Góðar Páskir mm!;)

Idag vaknade jag halv 8, pigg och glad:)

Jag gjorde mig iordning och åt  frukost. Sen väckte jag mamma och sa att jag skulle till Ninjo.
Så jag gick till honom, och vi hade en lång rolig promenad i skogen även idag.

Vädret var (och är fortfarande)  underbart, så medan jag väntade på att maten skulle
bli klar så gick jag ut i trädgården. Först pratade jag en stund med Susanna, när hon gick in så tog jag ett varv runt huset och hittade Zambo på muren.

Jag släppte in honom, sen gick jag ut igen och satte mig på en sten och bara njöt i solen!=D

Senare var det lunch, massor med goda saker tex mammas egengjorda grönsaksbullar:)

Efter lunchen så satte mamma sig vid datorn och jag vid tvn haha!

En timme senare fikade vi och jag fick ett påskägg med ungefär alla mina favoriter!
annars har jag inget att skriva, ska nog se på tv ikväll, annars läsa och så kanske jag går ut ännu en gång, man måste ju passa på medan det fina vädret finns!:)


Sööta va?!
Ha det bäst nu, och ät mycket godis!;) ♥♥♥ ♥ ♥ ♥//yorkielover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0