God förmiddag:)

hallå!  Fråga mig inte varför jag sitter här och skriver när jag icke har nåt att skriva;)

Jag hade en mysig fredagskväll igår, mumsade godis och tittade på talang:)

Idag vaknade jag nån gång innan 7, satte mig i soffan och lyssnade på musik en stund.
Senare vaknade mamma, då tog jag frukost och tittade på min nya film Click, den är bra och häftig!

Idag ska jag städa, gå ut med Ninjo och vara med Melanie.
Som vanligt ungefär♥

Ja, vad ska jag skriva mer?
Inget, skriver ikväll iígen, så har jag förhoppningsvis mer att skriva om;)

Ha en bra Lördag så länge♥ //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

Ah, skönt för dig att slappa lite. Vet du vad jag har? 6 läxor, tre prov och tre inlämningsuppgifter :)

Kramar

2010-04-17 @ 16:41:06
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Och jag är i kyrkan... Skönt att få slappa lite... Godnatt! :D

2010-04-22 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0