Godkväll;)

Hej!  Sen jag skrev senast har jag:

Ätit lunch, soppa och macka.

Gått ut med Ninjo, tillsammans med Melanie, kulkul:D

Vart med melanie, hemma hos henne, gjorde allt möjligt som vanligt.

plockat/städat i rummet.

Lyssnat på musik, gör det nästan heela tiden:)

Läst tidningar, älskar tex skvallertidningar om typ Hollywoodkändisar!

Ätit kvällsmat, tacos.

ska göra nu: ska snart se på "jakten på Julia"

Humör: Superglad och drömmande!

Väder: Konstigt men rätt fint just nu!

Dagens person: Melanie:)

Dagens djur: Ninjo älskling!

Dagens låt: Baby, med en artist jag inte avslöjar;) ( ännu en ny idol)

Dagens bästa: Min och Melanies flummigaste stund!;)

Dagens mest saknade: Lova, Becca, Pappa mm!

Dagens sämsta: Kommer inte på nåt, har varit en underbar dag:)

Dagens finaste: Några kort på mig och Ninjo, ni ken få se några imorgon:)

Dagens mest minnesvärda: Jag, Melanie och sötis på den stora stenen i skogen.

Dagens klädsel: Svarta jeans, rutig skjorta, fast just nu myskläder.


Ha det bäst alla saknade och älskade!♥ //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Japp ha det bäst, kul att du har haft det så bra idag. :D

2010-04-22 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0