Godkväll!

Ja, som sagt, godkväll;)
Att jag inte kom på en bättre rubrik den här gången heller;)
Jaha, vad ska jag skriva om nu då?

Idag hade vi först engelska, vi började förbereda ett grupparbete, vi ska typ  forska om ett land.
jag, becca och Lina valde Miami.

Sen skulle vi haft musik, men istället fick vi titta på Klass 9k:s  avslutningskonsert.
Den var bara bäst, min absoluta föredetta favorit "körkompis"  Den jättesöta med den otroliga rösten sjöng solo flera gånger och gav mig rysningar så in i tusan!!:O

Dom andra var också fantastiskt bra, synd att dom ska sluta, vill höra mer av dom ju!
Men det är ju inget man kan göra nåt åt tyvärr, dom slutar på vår skola och vi börjar nian, shit alltså redan!

Efter den magiska konserten var det lunch, sedan S:O, vi bara jobbade på och det var nästan som vanligt, föruteom att vi bytt platser, nu sitter jag längst fram mittemot Becka H.
Det är rätt bra , hon är riktigt rolig!:)

Sen hade vi idrott, det var basketturnering, inte direkt min grej men min lärare var omtänksam och lät mig titta på, för hon sa att jag är ju alltid med på allt annat, det är bara när det är bollsporter som jag mest tittar på för jag är så bollrädd.

Sist hade vi biologiprov, jag jobbade med Linnea, tror det gick jättebra, hon kunde mer än mig, vilket  var positivt:)

Sen gick jag hem, tog mig till Ninjo, gick med honom till Melanie och så hade vi tre en rolig och trevlig stund tillsammans i skogen:D

Ca en timma senare lämnade jag hem Ninjo, gick hem och åt kvällsmat.

Sen satte jag mig här och sitter nog kvar en stund;)

Ha det bäst alla♥//yorkielover


Hehe, jag bara älskar att ta kort på himlen och sånt!:)


Tänk, så här såg det ut i skogen för bara ca en vecka sen.
Våren kom snabbt!


Söt va??  Älskar hans ögon!
Nu kommer dikter  (hittade på google) 
En kall nos.
Ett par fuktiga ögon.
En varm blick.
En tass som lyfts och ett
huvud som läggs på sned.
Öron som försöker uppfatta
och förstå....En hund.

Han gör dig på gott humör
då du är ledsen, tar emot dig
med glädjetjut då du
äntligen kommer hem.

Han är någon som behöver
dig, någon att smeka, leka
med och ha roligt tillsammans med.
Han är beroende av din
omtanke och din kärlek.

Han protesterar inte då du
missförstår honom.
Han är utelämnad till dig
på gott och ont.


Tyckte dom passade in på min älskling perfickt!!
Efterso jag inte har några andra nya bilder, så får det bli
några på miin Ninjoo:)


Sweet, jolie, kawaii, ja, söt helt enkelt;)


4ever you and me, du sviker mig inte för jag vet att du aldrig skulle
göra det, du är den enda varelsen man verkligen kan lita på, du lyssnar
när jag pratar utan att ställa frågor, och du är världens bästa tröstare.
Kan allvarligt talat inte tänka mig ett liv utan dig!!


Världens bästa yorkie!♥


Vi är ett sammantrimmat par som inte lämnar varandra! <3


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Lurrviiiggg hehe;)


Min älskling "människans bästa vän"  ja, en av mina bästisar!♥♥♥♥♥♥
Hejdååå!


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tiden går fort när man har roligt! Du har rätt konserten var jättebra! :D Vill se mer!!! Muppen äe alltid sötis. ♥

2010-04-22 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0