ingen lust att blogga idag, but I`m happy:)

Hallå! Ja ,som sagt jag har inte nån lust att skriva idag, det har ändå varit en väldigt vanlig  (men bra ) dag idag.
Bara vanliga ämnen, fast roligt med kompisarna också, vi skrattade mycket!

Idag på klassrådet kom någon på att vi har ju sparat ihop till en klassresa i nian, men hur gör vi med det nu när vi ska splittras och inte vara en klass längre!

Då kom vi på att vi skulle göra det iallafall och träffas alla igen.

Åh ,det var så sorgligt när dom nämnde det där, för då påminns man ännu mer om att våran klass inte kommer vara våran klass nästa år:(

Våran underbara klass!

Aja, man kan inte göra nåt åt det, det är bestämt och blir säkert jättebra när vi väl vant oss vid det...:)

Idag stannar jag bara hemma, i myskläder:D
För det är inget Angels idag och det spöregnar så jag går inte till Ninjo heller.

Jag stannar bara hemma, pluggar inför SOprovet imorn, och gör kul grejer:)

Imorgon blir det konsert igen, älskar sånt!

Ha det bäst♥  //yorkielover


Vår klass är världsbäst, älskar den!♥
Mälarvik är absolut det roligaste vi gjort alla tillsammans=D


Två av mina klasskamrater jag älskar mest!♥


Kommer sakna dig när vi inte längre kommer gå i samma skola
och klass!  Men jag är lugn, du har ju lovat att inte lämna mig! <33


Och DIG lämnar aldrig JAG!
Så länge du lever är du MIN och jag håller dig hårt, kommer aldrig
nånsin släppa dig! Du är allt Ninjo♥♥ <3333


Dom tre sidorna hos mig, 3 delar av mitt Jag, vilken gillar ni mest?
Alltså inte bilderna utan på riktigt.


Förra veckan var himlen helt blå, nu är den grå, både i verkligheten
och i mina tankar!  kan det inte bli sommarlov snart så är mina problem ur världen...


Älsklingar <3 <3 
En obeskrivligt söt, en obeskrivligt rolig och en obeskrivligt snäll!
En perfekt kombination♥♥
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Becca ♥

jag tycker du var fin på alla bilder :))

haha , älskar dej !

vill inte byta klass , men vi får se :/ <333333

2010-04-21 @ 21:36:41
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Haha! Snygga bilder! :D

Jag ser lite drömmande ut på det första (lite kutryggig också, men det bjuder jag på :P)

Du är såå gullig, vet du om det? Älskar dig med.♥

Muppen ser kunglig ut-herren på täppan?

Hmm, vet inte vilken sida jag gillar bäst, alla dina/andras sidor för med sig något gott-jag är ju både clown, guvenör (stavas det så?) och mig själv, så det får ju ni också vara! ;)

Du har rätt med vädret, man känner sig lite borta, svävande, inte riktigt vid medvetande...

Men snart blir det sol! (Ibland bara vet jag saker)

Det sista kortet har jag inte sett förut, vem har du fått dessa tre, egentligen två, (man kan ju inte räkna med sig själv)ifrån? Fin bild! :D

// Hade!!! (lite norska som omväxling)



2010-04-22 @ 17:51:21
Postat av: Lovis

Hej!

Det är så tråkigt att er klass ska splittras. det ska göras en massa ändringar här också (I Nypan alltså).

På er lassresa borde ni åka till Mälarvik en tredje gång. Det r liksom ert ställe :D

Ligger det långt härifråN? Annars kanske du, jag, Tott, Becca och vem mer som helst kan åka dit och tälta någon gång så får ni visa mig runt!?

Kramar

2010-04-25 @ 07:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0