Inget so-prov idag:)

Hallå!  vet ni vilken tur jag har, jag tog fel på dag, det är so-prov på Torsdag, jippie! Nu hinner jag träna lite till.

Idag var det en lite tråkigt vanlig skoldag, det händer typ aldrig nåt speciellt.

Matte, jobbade på i boken.

Bild, tecknade av djur.

Lunch, pasta och ketschup;)

So, promenad med sötisarna Lina, Becca och Iza:)

Svenska, skriva egen insändare.

B:språk, jobbade med papper.

Cello, gick rätt bra, men nu har jag helt bestämt mig för att sluta efter denna termin.

Just nu: Ska snart äta kvällsmat, sen läsa och sånt kul:)



Dagens:

Roligaste: Promenaden på S:on.

Tråkigaste: Matte som vanligt.

Bästa: vet inte.

Klädsel: jeans, vit tröja med blå ränder.

Håret: Vanligt, lockigt och halvrufsigt;)

Humör: Jätteglad!  och trött.



Nu kommer lite bilder på några av mina mest älskade, jag ska beskriva dom med högst 3 ord:)
Ha det bäst♥ //yorkielover


Rebecca Norrman: bästis, sötast!♥


Lova jansson: bästavän, min älskling!♥


Tove Lundh: Snällast, galning (;)) jättegullig!♥


Melanie Caspàr: jätterolig, hjälpsam, trevlig!♥


Lisa Nilsson: Snäll, omtänksam, flummig!♥


Mamma Siv Söderberg: snäll, rolig, social!♥


Pappa Jorma kauppi: Roligast, omtänksam, naturälskare!♥

Älskar er alla så otroligt mycket, ni är världsbäst!:D
Dagens fråga till er som ni  alla måste svara på: Vilket är det bästa
minnet med mig?

Nu ska jag gå, hejdåå!




Kommentarer
Postat av: rebecca ♥

love you ! ♥



eeh , bästa minnet :O !

men åå nu måste jag ju tänka .. du vet det där jag inte är något vidare på , hehe ( särskilt inte när jag har fått , skrattsjukan ) ! ;))



eeh , ja det kanske är

eller nej det är nog

eller förresten jag tror det var när

nejnej , nu kom jag på det :D

det var nog när vi satt i bärfis-trädet ;D !

hahaha , jag kom inte på något bättre , men det va ju kul :P !!! :`D

älskar dej sanna söderberg ! <3<3<3<3<3

2010-04-20 @ 19:43:24
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Haha! Det är inte jag som är en galning det är min clown sida! ;) Lite galen måste man väl vara? Annars kan man väl inte bli en galen forskare i framtiden!

Hmm, det bästa minnet...

...

...

...

Becca har rätt, är svårt, har föör många.

Men det var antagligen när vi lekte med barbie dockor, och du började prata om spöken och att din mamma hade sett ett, som letat efter något, i ert förra hus... Sedan gick vi och köpte glass och gick upp för det "jätte stora" berget och du började prata om trädgårdstomtar, eller var det hustomtar... Mitt minne är inte vad det varit. :P

Haha! Vår lek var the best! ♥

2010-04-22 @ 18:11:42
Postat av: Lova

Åh, vilket coolt inlägg! det var jätteroligt att läsa dagens; tråkigaste vs roligaste o.s.v.

Sedan unrar ma´n ju lite hur er so-lärare är om ni får gå promenader ;)

Kram!

2010-04-25 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0