Jag och Melanie idag♥

Heej!  Ja, ni fattar nog vad jag har gjort idag;)

Egentligen hade jag planerat att gå på stan och ut med Ninjo, men det blev helt ändrade planer för jag ville mycket mer vara med melanie:)

Så det har jag vart större delen av dagen.

Vaknade: kl 6, duschade och åt frukost.  Just det, städade rummet också.

Senare: Gick till Melanie.

Gjorde där: lyssnade på musik, satt vid datorn, sjöng och lekte med hennes söta kisse:)

Lunch: kl 1, soppa och mackor.

Efter: pluggade So.

När det var klart: Gick till Melanie igen
.
Gjorde: Gick hem till hennes pappa, pantade burkar.

Sedan: Gjorde massor med henne, spelade spel, filmade, tog kort, spelade ps mm!

Gick hem: halv 7.

Gjorde då: åt kvällsmat, potatisklyftor och tofubitar.

Gjort sen dess: suttit här;)


Dagens:
roligaste: videoklipp jag och Melanie gjorde.

Tråkigaste: Städning.

Galnaste: Jag på Melanies pilatesbollar;)

Bästa: sköna vädret:)

Klädsel: randig tröja, jeans.


Nu kommer äntligen bilder!♥
Så njut av dom och ha det bäst♥  //yorkielover


Hehehahahohohöhö!!!;)))


Haha, vilken konstig bild!


Jag tror att jag gillar att ta kort på himlen och träd;)


ännu några fina vårtecken:)


okej, nu har jag fått en annan favoritbild på mig själv.
Säg helt ärligt vad ni tycker om den!


En naturbild på min underbara älskling!♥♥


Ååå, jag bara ryser när jag tittar på dom här bilderna och tänker på
hur mysigt vid hade den där magiska stunden tillsammans i skogen!!!
Jag lovar att om man kan vara kär i en hund så är jag definitivt det!♥


Det kan verkligen inte vara normalt att älska en hund så mycket som jag gör,
jag väljer honom före nästan allt och skulle kunna göra allt för honom!
Men jag vill inte vara normal;)
Jag älskar Ninjo mer än någon annan älskar honom, så kommer det alltid
att vara, men han är ju ändå min älskling och ingen annans!
Okej, lite då;) 
Okej, jag kortfattar lite:  JAG ÄLSKAR NINJO!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Sista bilden för idag blir på mig under en av mina flummiga stunder;D

Nej, nu ska jag plugga, läsa och lyssna på musik:)   Hejdåå sötisar!

Kommentarer
Postat av: becka

söta bilder du har! :D

jag har ny blogg föresten www.beckahultmar.blogspot.com, hoppas du gillar/läser fortfarande (a´ hihih

KRAM <3

2010-04-19 @ 11:39:33
URL: http://www.beckahultmar.blogspot.com
Postat av: Fassan

Hej igen!

Fina bilder! Ni har ju sommar där nere.Den där bilden på dig som du ville att man skulle kommentera, jag kan bara säga en sak; Underbart vacker! Ha det skönt.

ISÄ.

2010-04-19 @ 13:22:14
Postat av: Lova

Det är okej att gilla en hund och att älska den också, men inte att vara kär i den haha!

Bilden är absolut den bästa på dig, om du vill så kan jag och JOssan ta med den i din header om vi gör den någon gång :)

Kramar pch pussar på dig själv sötis!

2010-04-19 @ 16:23:06
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Åhh, vad gulligt min lilla flicka har blivit kär!!! Bra val! :D

Du har rätt, den var den bästa bliden! Jättesööt!

//Hoha dodetot bobäsostot! Hohahoha!

2010-04-22 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0