Konsert idag med:D

Tjabba! Ja, som sagt så var det konsert idag igen, den här gången var det mina älsklingsklasser (förutom min klass)
7 k och 8 k, som sjöng, dansade och spelade instrument.

Dom var så otroligt duktiga, jag älskar verkligen när dom har konserter, sitter och bara njuter!

Anledningen till att jag älskar dom klasserna är för att det är några personer som jag tycker såå mycket om.
Men jag känner bara en, Min söta lilla cellokompis Anna.

Åh det är väldigt negativt att sluta spela cello för jag tycker så synd om henne.
Vi känner bara varandra i orkesten så hon blir helt ensam:(
Plus att vi träffas bara där, och korta stunder ibland i skolan.
Men annars träffas vi inte, kommer sakna henne...

det är väldigt vad många jobbiga val man måste göra i livet, senast på sistone!

Aja, hon var jätteduktig idag, dansade jättebra, plus att hon är egentligen väldigt blyg och rädd för att synas och så.
Men det syntes inte det minsta på scenen idag, åh, jag blev så faschinerad, hon var såå modig!♥

Dom andra var också väldigt duktiga, 3 tjejer som går i kören jag slutade i, uppträdde tillsammans som vanligt, dom sjunger riktigt bra och ja, jag bara gillar dom!;)

Men vänta lite nu, nu tar vi dagen från början;)

Jag vaknade före 6, det var inte så smart av mig för jag messade med bästa Becca nästan halva natten:D
Så jag vaknade inte direkt utvilad, gäääsp!

Men det var det värt, Becca är så underbar, hjälper och stöttar i allt!
Hon fick mig att sova bättre utan att ligga och grubbla över allt och inget som jag annars brukar.
Tack för att du finns Becca, du är väldigt viktig i mitt liv!♥ <33

Sen gick jag upp, gjorde mig iordning och gick till skolan.

Första lektionen var engelska, vi letade fakta på internet om Miami.

Sedan var det konsert och dom var obeskrivligt duktiga! och min älskade lilla kompis....  Stopp Sanna, du har redan berättat om det där, vi fattar!
Ojdå, sorry haha;)))

Hehe, efter det så vandrade jag , Becca och Lina omkring i  typ hela skolan  innan lunch, för Becca var så flummig och kunde inte sitta still;)
Apropå henne och Lina så kanske dom gjorde bort sig lite under konserten haha!
Dom klappade när ingen klappade, dom skrek och ropade när det var knäpptyst mm;)
Helt galna var dom iallafall!

Sen hade vi lunch, broccoligratäng för mig idag.

Efter lunchen var det SOprov, och in i hellskotta, tusan och allt sånt, det var så jäkla svårt, kunde typ inget alls!
Men jag gjorde ju mitt bästa så..

sen var det idrott, först bollkull, sedan var jag uppe på gymmet med Becca, Becka och Lisa N, roligt:)

Sist hade vi No, och det var garanterat den bästa No-lektionen hitills.
för det vi gjorde var att sitta och prata bara, om allt möjligt, vi behövde inte ens jobba!
Alltså jag kan ju inte säga att jag pratade förstås, men jag lyssnade på dom andra och höll med för mig själv;)

Efter skolan var jag med Melanie hos mig, vi pratade, filmade när vi flummade och annat:)

Annars har jag inget att skriva mer,måste snart sova, det kan ju vara bra att vara pigg i skolan haha!

Imorgon ska vi titta på Fame-teater i Eskilskolan, sen blir det nog fredagsmys och Ninjo som vanligt!:DDD

HA DET BÄST!♥ //yorkielover

PS, hoppas ni gillade det här inlägget?, själv är det min favorit!

dubbel PS, bilder blir det nog imorgon eller Lördag för annars blir det här inlägget jättelångt och då hiner ajg inte sova nåt inatt heller;)!  Aja, Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Becca ♥

jag tycker oxå att det vart jätte bra :D

haha, alltså jag har ju gjort bort mej för (okej alla 5:or) men ändå !! :s

att jag aldrig kan knipa igen och sitta still ..

jaja , det var jätte kul att titta på i alla fall :`D !

;* <3333

2010-04-23 @ 21:24:29
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Du har rätt toppen inlägg! Lite långt kanske? Men jättebra! Vet inte vad jag ska kommentera riktigt. Synd att du ska sluta på cellon och inte kan se Anna längre. Henne som du pratar så kärt om. Och betala om det! Hur mycket någon än betyder kanske det inte är så bra att sitta uppe halva natten för att prata. Vi hade ju faktiskt prov! Tråkigt att du tyckte det var svårt. Jag hoppas att det gick bra i alla fall. Som du sa så gjorde du ditt bästa och mer kan man inte gära. Är säker på att det gick bra hur som helst. ♥

//Ha det bäst! :D

2010-04-24 @ 15:00:16
Postat av: Lova

Hej! Kul att Totto och Becca har blrjat kommentera lite mer!

Nu är jag i Sthlm hos Maria och Alex. Du måste komma och se deras lägenhet ngn gång!

Jag saknar dig jättemkt.

Kramar

2010-04-25 @ 07:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0