Lööva is home again!♥

Heej!  Igår så var jag först med Ninjo på mammas jobb.
Det var roligt och jag fick träffa stora söta Melvin igen:D

Vid 12-tiden åkte vi hem, jag åt lunch och sen följde Melanie med mig till coop för att köpa present till Lisa.
Efter det gick vi hem till henne och gjorde allt möjligt till kvällen.

Senare var det talang, jättebra med flera nya "stjärnor"

Idag har jag ungefär nästan bara varit med Melanie, först i förmiddags, sen gick jag hem för att äta lunch och sen gick jag tillbaka och då tittade vi på Titanic, Melanie hade totalt rätt, jag hade ångrat mig om jag aldrig sett den.
Den var otroligt bra, men samtidigt hur sorglig som helst, helt hemskt!

När filmen var slut gick jag hem, bytte om och cyklade till Lisa.
När jag kommit dit så hörde ingen när jag knackade på, jag stod där i 5 minuter!
Men sen ringde Lova och då glömde jag tid och rum i ren lycka, gud vad glad jag blev!

Sen öppnade Lisa, jag fortsatte prata lite med bästavän, sen gick jag till dom andra och vi sjöng singstar  hela kvällen (förutom när vi åt)

jättekul var det, fast jag kunde ändå inte sluta sakna Lova, eller sluta tänka på henne!

Nu måste jag sova, det är sent och det är ju en dag imorgon också;)

Ha det bäst älsklingar♥//yorkielover


P:S lägger upp bilder imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0