Miss all of you!♥

hejsan! Haha, nu är ju rubriken heelt annorlunda;)

Vaknade ca en timme tidigare än vanligt idag, det var bra för jag är så trött på dagarna annars.
Plus att jag skulle se på twilight innan jag gick ut med Ninjo.
Så det gjorde jag och  åt frukost samtidigt.

Vid halv 11 gick jag till söötisen, senare träffade vi Melanie.
vi satt på bänken på en äng och pratade och tog massa kort, både roliga och fina;)

Ca 1,5 timmar senare lämnadejag hem Ninjo och gick hem för att laga mat.
Medan jag gjorde det kom Lisa, vi pratade, tittade i tidningar, satt vid datorn men mest av allt- skrattade!
Vi har lite speciell och konstig humor vi två, men kul hade vi;)

Vi var också hos kaninen, gosade med henne lite och såg till att hon hade allt hon behöver.

Nyss gick Lisa hem så nu ska jag först sitta här ett tag,sen fortsätta läsa "så länge vi båda andas"

Ha det bäst mina älskade och saknade!♥//yorkielover

Nu kommer äntligen bilder, så snälla kommentera dom!!


Ja som sagt, jag och Melanie tog många konstiga kort;)



Haha, jaa vad ska man säga om den här?...;)


I`m jumping;)


Kan ni gissa vad det här är? haha!


Jag äälskar denna film!


Söta Vera:)




Ninjo träffade jättemånga kompisar idag, bland andra den här fina...


...och den här urgulliga! <3


Men den här är alltid min älskling!♥♥

Nu kommer några bilder på honom, han är så söt så jag är tvungen!;)


Närbild haha!


:):):):):):):):):):):):):):):)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Älskar honom verkligen!♥♥


Gammal bild-när han var långhårig:)


Hehe, många bilder på honom va?;)♥♥


Haha, kolla min lugg, det blåste!;)


Hehe, jag tog 3 kort och satte ihop dom, det blev rätt fint:)
Heejåå!












Kommentarer
Postat av: Lova

Hej min allra bästa och mest saknade kompis i hela världen! Nu är jag hemma. Jag har haft det bra i amsterdam, riktigt roligt faktiskt!!! Du får läsa om det på min blogg...

Hoppas att du har haft det bra medan jag var borta, och tack för alla fina låttexter du har smsat, de är sååå fina!

Vad roligt att du får vara med lite kompisar under lovet, jag vet att du får lappsjuka annars! Fast det kanske du är född med, efter din pappa menar jag haha. :))))

Nu till bilderna:

1. hoppselihopp!

2. hopphopphopphopp

3. hopsan...

4. tja, det ser ut som bleka salta pinnar, men jagv skulle gissa på att det är dina fingrar min spinkiga vän :)

5. Löööööv, längtar till vår filmkväll!

6. åh, syn datt vi inte kan ta hand om henne tillsammans. det skulle ha varit roligt!

7. Ninjo är sötast!

8. Ninjo är sötare!

9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17: Jag tycker bäst om de sista tre när han sitter hos dig!!! Och så ser man ju din fina jacka. Du fick väl den på din födelsedag, och vi har inte setts sedan dess för jag har inte sett den "live". Du fyller 4 mars vilket betyder att det var mer än en månad sedan vi sågs... GAAAAAHHHHH :(((((

18: Världens cutaste!

19. Cooool bild, hur gör man så där??



Kramar och ring till mig snart!

ps. jag ska klippa mig på måndag, tycker du att jag ska behålla kort eller spara ut??

2010-04-10 @ 14:23:35
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Vad ska jag säga? Minstsagt annorlund bilder...

...

och sööta. :D

2010-04-13 @ 20:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0