Mycket cello idag!

Hej! Idag fortsatte den roliga temaveckan, men idag var den ännu roligare för becca kom ju också:D

Nu har våran grupp valt låt att göra om, det är straight up med paula abdul.
En väldigt bra låt faktiskt!

Vi har 2 sångare, en pianist och jag på cello då.
Idag kom vi på hur jag ska spela också, det är jättelätt och låter förhoppningsvis ganska bra;)

Så vi har hållit på och tränat på låten hela dan idag.

På lunchrasten gick jag och Becca och hämtade min cello, jag är glad att jag bor så nära:)
Men och andra sidan gör det inget att få gå en extrapromenad, särskilt inte i detta soliga och varma väder!

Nu ska jag snart spela cello igen, orkester den här gången.

Sen måste jag träna på straight up, vi ska ju faktiskt uppträda på Fredag, hjälp alltså vad läskigt, det finns inget jag tycker är läskigare än att synas och höras!!:O

Kanske skriver mer ikväll, annars hörs vi imorn.

Ha det bäst alla♥  //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Moa

Visst är det asskönt med vädret? :) Sommar snart ju! O jag längtar tills vi får höra er spela och sjunga, ska bli kul. Lycka till! :D



Ps. Jag tycker också att det är skönt att bo nära. Allt blir så mycket lättare Haha :)

2010-04-27 @ 19:06:57
Postat av: Bertil

Det är väl rolgit att synas och höras!? :)

Det borde du tycka eftersom du är så söt och låter så fint när du spelar. Sjunger becca? Nervöst!

Kramar

2010-04-28 @ 09:14:10
Postat av: becccaa♥

jaa , Bertil Becca sjunger ! ;)

Men , jag är liv rädd !! =/

Jag lovar jag kommer svimma efter !

Det är bra att jessica hörs mer än mej , för jag kan inte sjunga :/

Men det är kul , fast jag tycker som du sanna läskigt att synas och höras !

Fast det tycker inte du länger som jag förstår det ;)

det kommer gå jätte bra , det lovar jag :D !

Pöss o Kraam :D ♥♥

2010-04-29 @ 19:26:24
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se
Postat av: Tooottoo

Haha! Nu börjar jag bli trött, haha! bertil, haha! hahahahahahah! Bertil, haha, bertil, det räcker med att jag ser namnet för att börja skratta. Haha, Bertil, jag hoppas att jag gissade rätt på vem det är annars känner jag mig dumm nu, haha!

Lycka till på Fredag! Håller tummarna!

2010-05-06 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0