Nu är det LOOOOV!

Hejsan! Vad duktig jag är på att komma på rubriker då  (eller inte);)
Men jag är bara såå himla glad över att slippa läxor och stress i en vecka!

Från och med nu ska jag inte göra mycket tråkigt, jo förstås städa och träna biologi, men det är lugnt:)

Annars ska jag bara slappa, tex titta på film mycket för det gör jag aldrig, men älskar det;)

Men jag ska också passa min granne Agnes söta kanin Vera, blir nog kul:)

Idag var första lektionen engelska, vi jobbade med genetiv, fattar nada;)

Sen musik, det var roligt vi fick sjunga en ny låt, "Whiskey in the jar"  Den var bra.

Sen var det lunch, blev potatisklyftor och macka för mig, ibland kan jag nog erkänna att jag äter minimalt!

Efter lunchen hade vi S:O  Några redovisade sin prao, vi fick godis och Marianne lurade oss med att säga att vi hade prov, så gav hon oss pappret och vi började jobba. Helt plötsligt ropade hon April April!

Ja, jag är så himla lättlurad så jag har blivit lurad idag tex på sms;)

Efter S:On var det idrott, vi spelade badminton, kanske inte superseriöst men vi hade superkul!

Sista lektionen var N:O Vi skulle ha prov, men man fick välja m om man vill göra det idag eller efter lovet. Jag gör
det efter, så vi fick sitta och jobba nere på våningen jag, Luwam, Adlena och Linnea.

Det var faktiskt roligt för det vi jobbade med var intressant och Linnea var jätterolig!
Hon: Jag ska GÅ till afrika, jag ska ta med mig mat från corner, skulle inte klara mig utan corner;)
Hon sa massor med annat också, lustig är hon;)

Sen gick jag hem och sen dess har jag pluggat biologi och suttit här, vilket jag nog ska göra en stund till:)

Imorgon måste jag gå ut med älskling, har struntat i honom allt för mkt nu, saknar honom!

Ha det bäst alla, det ska jag ha!♥//yorkielover


Här är den blåa himmel jag vill ha! <3


that´s true♥♥


Söta tigern i Parken Zoo:)


Saknar och älskar♥


Jag, tröött efter skolan;)
kolla mina ögon!


Saknar oss! min älskling♥♥

Nu ska jag äta pizza:)   Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Lova

1. Blå himmel är det bästa som finns!

2. Naw. Detsamma. Vi måste uppdatera lite kompislista när jag kommer till dig nästa gång. fast jag tror både vet vem som ligger översta :)

3. Oj, de måste frysa nu på vintern.

4. Ninjoo, är det en bild som Towe har tagit?

5. Vet du hur lik du är Vanessa ibland, Kolla bara på de där ögonen :)

6. Där är ju viiiii. Vi hade kul den där gången!

Nu måste jag bajsa, har blivit dålig i amgen av allt godis :)

POK!

2010-04-02 @ 13:19:06
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: becca

snygga bilder :* <3<3<3

2010-04-04 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0