Påskdag !

heej! Kom inte på nån bättre rubrik;)

vaknade 20 i 8, för jag somnade efter 11 igår kväll.

Vädret var fint idag med, så jag gjorde exakt samma saker som i går!

Efter en härlig promenad med Ninjo gick jag hem och åt tacos innan jag skulle träffa Melanie.
Följde med henne ner på stan och sen satt vi vid datorn och var ute en stund:)

Mer har faktiskt inte hänt idag, men igår kväll hade jag mysigt och tittade på harry potter och jakten på julia, självklart åt jag godis också, hälften;)

Nu ska jag snart äta middag, sen kanske läsa ut 3:e twilightboken!

Ha det bäst alla fina människor!♥//yorkielover


söööööötis i skogen igår:)


" ja det är våren, ja det är våren, som har kommit igen och med
den kärleken";)


Längtar till såna här fina saker blommar ut!


När våren kommit är den här söta varelsen ute nästan jämt:)


Jag älskar vingummin!;)


Och sista bilden blir på lilla mig:)
Hejdåå

Kommentarer
Postat av: rebecccca :D

sorrrrrry !!!

om jag inet skriver så ofta men har typ inte tid :/

men nu är det lov så ska försöka ..

fina bilder :)

älskar bilden på dej !! ( suuppeerr söt ) .

♥♥ <3<3<3

2010-04-04 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0