Saknar älskling Lova!!

Heej!  Ja, som ni ser så har jag knappast börjat sakna Lova mindre, snarare mer!
Pratade nyss med henne i telefon, det var skönt för vi kan inte träffas förrän vecka 17:(
Men tack bästis för kommentarerna, skrattade halvt ihjäl mig haha, du är bara bäst!;)

Idag började skolan igen, vi körde igång på en gång och jobbade hårt på alla lektioner.
det var kul att träffa kompisarna igen, dom har varit saknade.

Lektionerna idag var matte, bild, sen lunch, som förresten var spagetti för första gången, gott;)
Efter lunchen so, sen svenska och sist franska.

På matten började vi med nytt kapitel, sen var det bild och då skulle men redovisa.
Men alla mina saker är borta så jag kunde inte göra det.
Men det var kul att se på kompisarnas teckningar, dom var underbart fina:)

På SOn fick vi som inte redovisat vår prao göra det, sen jobbade vi på som vanligt.

Svenskalektionen var rolig, vi skulle skriva egna gåtor som dom andra ska få gissa imorgon.

sista lektionen, Franska var rolig för våran "riktiga" lärare kom tillbaka, vi har haft en vikarie i flera veckor men nu blir det äntligen som vanligt igen:)

Efter skolan var det som  vanligt cello, gick rätt bra.

sen gjorde jag läxor innan jag satte mig här, nu ska jag läsa twilight tror jag.

Ha det bäst♥//yorkielover


Det kan bara inte bli för många bilder på Ninjo, håller ni med?


Det tycker i alla fall jag;)


Älskar dig massor min älskling, det finns ingen som du du är helt unik.
Och det finns ingen som är så perfekt som du, du har vekligen allt man
kan önska sig! Du betyder såå mycket för mig och ingen kommer
någonsin ta din plats i mitt hjärta. För vart än vinden vänder och vad som händer
så är du för alltid min bästa och underbara vän. jag lämnar dig aldrig, för jag skulle
aldrig klara mig utan dig.
Lova och Sanna= forever and ever and ever....
Jag skulle gärna vilja skriva ett inlägg om oss men inga ord eller bilder skulle
räcka till!
Älskar dig, Love you, Je `t aime, minä rakastan sinua, ich liebe dich,aloha I'a Au Oe,
te amo, ha eh bak mm!   Men jag tror att du förstått;)


Sista bilden blir en av mina favoritbilder på mig själv:)

Och så måste jag fråga, svara helt ärligt nu alla som kommenterar:

Vad är det bästa respektive sämsta med mig?  alla måste svara!
Hejdååå!



Kommentarer
Postat av: Fassan

Hallå Nanna!

Nu är det sista veckan jag är på banan. Har läst allting igen och tittat på de fina bilderna. Ni är så söta allihopa! Det bästa och sämsta med dig, det bästa med dig är att du är min dotter. Jag är sååå stolt! Snäll, omtänksam, glad och rolig att prata med. Det sämsta: Öhh ääh eeh aah åhh ........Nej.

Mns sktr krrk......Nej. Helt omöjligt, du är bäst!

Ha det skönt Sanna! ISÄ.

2010-04-13 @ 13:12:39
Postat av: Lova

Åh, jag vill veta hur det gick med din gåta!!!!!

Har ni inte fått spagetti tidigare, det är ju skandal?!

Ja jag fattar, du älskar mig, jag älskar dig, med enkel addition blir det KÄRLEK haha :)

Oj gud vad svårt! Det bästa mig dig är nog att du är så hiiiimla snäll!

Dte sämsta, öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, inget.

Jo men någon måste jag komma på. Att din blyghet gör att andra människor inte ser hut fantastisk du är när man verkligen lärt känna dig...

Kramar till tusen

2010-04-13 @ 17:02:29
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Hej igen! Glad att jag ääntliigeen kommenterar? Ledsen att jag inte gjort det på ett tag.

Nu till dagens uppgift:

Det bästa med dig är att du är snäll och jag litar på dig till 110 %. (roligt procent tecken, haha)

Det sämsta... hmm...

...

De andra har rätt, det är svårt att svra på...

Måste hålla med Lova - din blyghet. Det sätter massvis med stopp i ditt liv. (om du förstår vad jag menar)Du skulle klara sååå mycket mer om du inte vore såå rädd...

Till ditt försvr är du inte SÅÅ blyg längre...

// ha det bäst!

underteckad

muppen som inte har orkat skriva :S

2010-04-13 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0