Självförsvar är då inget för mig!

Hej! Kom nyss hem efter kortaktiviteten självförsvar.

AJ, säger jag bara, vad hårdhänta vissa människor kan vara!
Och att jag är så svag att jag flyger all världens väg när nån boxar till gör inte direkt saken bättre...

Nej, det där gör jag inte frivilligt om, fast det var bra att lära sig hur man ska göra om det skulle behövas.

På förmiddan idag fick jag vara helt själv, för alla i min grupp var på sina aktiviteter.
Så jag fick sitta och göra korsord och annat tråkigt i flera timmar.

Efter lunchen så åkte jag till sporthallen, och nu är min energi typ som bortblåst!

Ska kanske gå ut med Ninjo, och så tror jag det var angels idag också, men det är ju kul:)

Nu ska jag ringa Lova och dricka litervis med vatten!;)

Jag lägger in bilder nån annan gång, har inte tagit några på länge.

Men ni får ha det bäst alla fina människor!♥   //yorkielover


P:S Vi ska inte uppträda, ingen vågar eller vill typ så...

Kommentarer
Postat av: Moa

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee :(:(:(:(:(

Ville ju se er uppträda :( nu vart jag besviken :O

2010-04-29 @ 05:27:15
Postat av: Lova

Nej, självförsvar är inget för dig. Men för Lisan.

:D

2010-05-02 @ 10:11:08
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Hade velat sett dig när ni hade självförsvar, haha! Det hade varit kul! ;)

Säger som Moa:

"NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee :(:(:(:(:(

Ville ju se er uppträda :( nu vart jag besviken :O"

Jaja, det kommer väl fler chanser...



2010-05-06 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0