Slappardag:)

heej!  Jag började dagen med att vakna halv 7, jättepigg, glad och på promenadhumör:)

Så jag gick upp och duschade, sedan ringde jag pappa och grattade honom på hans 53:årsdag!:D
Vi pratade ganska länge, det var kul saknar honom massor!

När vi pratat klart åt jag frukost och sedan ringde Lova, vi pratade om allt möjligt som vanligt, saknar henne obeskrivligt!

När jag pratat med henne gick jag till Ninjo.
Han var pigg och glad:)

Sen ringde Melanie och ville följa med på promenad.
Så jag kom till henne, hjälpte henne att bära saker till hennes mamma, sen gick vi en skön och rolig promenad med Ninjo i skogen:)

Efter ca 1,5 timma gick hon hem, och jag lämnade hem Ninjo.

Sedan gick jag hem och åt lunch, sedan kom Melanie till mig och vi roade oss genom att lyssna på musik och ta massor med bilder på varandra och oss båda. Vi hade superkul, skrattade större delen av tiden!

När hon gått hem började jag städa och plocka undan, man måste ju göra lite fint inför påsken:)

Efter det satte jag mig här och när jag skrivit klart ska jag titta på talang 2010, blir nog skojigt!

Imorgon är det påskafton, jippie!

Ha det bäst♥//yorkielover



STORT GRATTIS min galna älskade ISÄ!=D♥


Mamma har fått en cool jobbtröja!:)


Vårtecken!


Ett till!


Och ännu ett!


Och ännu ett till;)


Söötis!♥


Älskar verkligen yorkshireterriern ninjo!=D


Hehe, här kommer sista vårtecknet för idag!;)


Enligt Melanie är den här bilden jättevacker, hon är snäll!♥


Jag vet att jag nämner det jämt, men jag saknar dig så otroligt mycket!
Jag tänker på allt kul vi skulle göra om vi var tillsammans nu, älskar
dig, nu då och föralltid!♥♥♥♥          Best friends 4ever!
Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh, du verkar ha haft en rolig dag! Förstår inte hur du hinner med allt roligt. Själv har jag gjort läxor. Hur kan två ynka prov ta sju timmar att plugga till om jag får fråga??

Kramar.

2010-04-02 @ 22:34:55
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0