Talang 2010 snart

Hej!  Var har mina bra rubriker tagit vägen?;)

Ja, ni förstår nog vad jag ska göra ikväll!
Fredagsmys blir det,  med godis och sånt:)

Idag var det vanliga lektioner, om jag ska hinna göra nåt annat innan talang så tar jag bara lite kortfattat:
NO, började med kemi.

Eng, gjorde klart ett papper.

Lunch, pasta.

B:språk, jobbade med ett papper och lite muntligt
.
Ma, jobbade på i kapitlet.

Tema, först en rolig frågesport, sen en ritlek.
Ninjo, promenad på en äng, träffade även Melanie
.
Mat, pizza.

övrigt: Saknade Becca som är i Umeo på gympatävling, det är tomt utan henne!

Jag fick komplettering på franskaprovet, verben.

Jag är på väg mot godkänt i matte!!

Jag tycker vi har väldigt konstigt väder!;)

Jag är godissugen!

Nu ska jag sätta på tvn hehe;)

Ha det bäst älsklingar♥  //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

Hehe, vilket roligt inlägg, så ska jag också göra. om jag orkar.

Kram igen

2010-04-17 @ 16:42:42
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Åhh, nu blir jag ju sugen på glass!!! Är såå glad för din skull!! Det är toppen att du snart, eller menar har godkänt i matten. Det förkänar du efter allt slit. :D

2010-04-22 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0