twilight on my mind!

Hejsan!  jag har inte direkt något speciellt att skriva, bara att jag är helt galet och obeskrivligt beroende av twilight!
Idag har jag nästan bara gjort "twilightsaker" Läst twilight, tittat på new moon, kollat massa hemsidor och sånt på internet om twilight!

Svar: jag jag är en twilightnörd;)

Annars har jag gått ut med Ninjo, gosat med honom jättelänge och gått till kaninen för första gången.
Jag ser fram emot att passa henne, hon är söt och jag älskar kaniner:)

Har inget mer att skriva, gör inte mycket när det är lov, bara myser;)

Ha det bäst mina saknade vänner och andra♥//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve!

Hoppas den där Twilightfebern går över före sommaren. För jag kommer ihåg hur det var i somras, man blir ju lite orolig. Samma film om och om igen. Ha det kul med kaninen! ISÄ.

2010-04-07 @ 08:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0