Vad ska jag skriva om nu då?;)

Hej igen! Nu är jag hemma från orkesten, min Anna kom inte den här gången heller, hon är jämt sjuk ju:(
Det gick åt pipsvängen att spela idag, kanske för att jag aldrig tränar;)

Vädret har blivit hemskt, när jag gick till orkestern var det ganska varmt och sol, när jag var på väg hem regnade det och var så jäkla kallt, usch tycker jag om det!

Nu ska jag äta kvällsmat, sen titta på tv och sånt:)

Imorgon ska jag ha självförsvar på eftermiddagen, kan ju bli kul men det låter lite läskigt:S!

Jaja, ha de bäst♥  //yorkielover


P:S  krya på dig Lova, saknar dig enormt!♥♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Saknar dig också!

2010-04-28 @ 09:12:07
Postat av: Tooottoo

Hihi, självförsvar... :D Det går nog bra!

2010-05-06 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0