Vi klarade det!!

Hejsan!  Ja nu har vi gjort det, uppträtt för ca 1000 personer!

Det var inte alls så läskigt som jag förväntat mig:)
Min nervositet kom en stund innan, för Becca var helt livrädd och sprang fram och tillbaka hela tiden och jag påverkades av henne.

Men när jag började spela introt blev jag helt lugn, istället bara njöt jag för det var så himla kul!
Och även om jag spelade fel 2 gånger märkte ingen det, faktum är att vi gjorde fel på någonting allihopa så då är det ju okej, och flera sa efteråt att jag spelade jättebra så...:)

Och de två sångfåglarna var otroligt bra, gud så bra dom sjöng båda två!♥
Jag är så stolt över dom, att dom trotsade rädslan och gjorde ett fantastiskt uppträdande!:D

Alla andra som uppträdde var också riktigt bra, det var helt enkelt en jätterolig och lyckad dag idag som jag alltid kommer minnas.

Kommer verkligen sakna dom här dagarna, det har varit såå roligt att få hålla på med musik + lite skönt att slippa vanligt pluggande;)

Nu kortfattade jag bara allt, för egentligen hände det massor, men då skulle jag behöva sitta här  resten av dagen, och det vill jag inte riktigt för det är så fint väder och Ninjo väntar på mig.

Så jag ska gå ut med honom, ikväll ska jag kanske gå nånstans och titta på majbrasan, det beror på vädret.
Annars tittar jag nog på talang och myser hemma istället.

Men trevlig valborg allihopa, ha det bäst!♥  //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Moa

Lät asbra, ingen märkte något :) men jag håller med, det va riiiiiiiktigt läskigt innan :(

2010-05-01 @ 15:45:51
Postat av: Lova

Åh så himla läskigt, men väldigt modigt av er! Läste Towe och Moa sin krönika, har det varit något om det i tidnigen än? I så fall måste du köpa den tidningen och klippa ut artikeln så att jag får läsa när vi ses!

Kramar och pok haha

2010-05-02 @ 10:03:08
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

haha! Ja, Lova, vi läste krönikan och Moa var jätteduktig! Hon trotsade också sin rädsla!

Ni var superbra Sanna! Ni ska vara stolta!

Ska se till att medela alla när krönikan kommer med i tidningen...

2010-05-06 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0