Youaretheonlyonerightnow

Hej!  Konstig rubrik va?!  Den får ni nog klura på för jag säger inget;D

Jag har som vanligt inte gjort nåt särskilt idag.
Vaknade ca halv 8, läste twilight 4, åt frukost, satte på Ztv.

Senare kom Melanie, vi gjorde typ inget alls, tråkiigt!
Sen åt jag lunch och hämtade Ninjo.

sen gick vi till Melanie och en stund senare tog vi en promenad, nere på stan och runt älven.
Sen hände massor, hon blev sur på mig och senare kom Lisa till mig:)

Hon ska till mig imorgon med, vi ska ta hand om söta kaninen Vera tillsammans♥
Vera är rolig att ta hand om, jag ger henne godis och gosar med henne:D

Har inget att skriva den här veckan som ni märker, men jag skriver ändå för det är skoj;)

Ha det bäst♥//yorkielover

P:S  Lollo, saknar dig enormt, mer än nåt annat!
Är beroende av dig ju, kan inte vara utan dig, är så ensam då!
Tänker på dig nästan jämt, fast jag vet att du har det bra i Amsterdam:)
Men längtar tills du kommer hem, Love you♥♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej!

Har inte så mycket att skriva om idag, men jag har i allafall läst bloggen. Det fanns inga bilder på mig den här gången, men ja ja, man kan inte få allt. Ha det bra! ISÄ-UKKO.

2010-04-08 @ 09:40:15
Postat av: becca ♥

vem är - You are the only one right now ??

tell me :*

saknar oxå loooova !!

& dej <33333

2010-04-08 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0