26 Augusti

Hej :)
Hehe, jag hade så många olika namn på rubrik som jag kunde tänka mig, så jag kunde inte välja, så då fick det bli datumet bara;)

Idag har jag träffat 3 av mina föredetta klasskompisar, såå kul!
Först så skulle vi gå ner till valstugorna och ställa frågor om skolan.
Så vi står på fristadstorget och så plötsligt petar jag på Towe och säger:
- Är inte det där Moa?
Och jo, det var det ju såklart, så himla roligt att träffa henne igen, hon är så gullig och snällast:D

Senare på dagen, när vi hade lunchrast så sitter "mitt gäng" och jag och flummar till gränsen ungefär!;)
Vem kommer då om inte självaste Lisa Nilsson!
Så fort jag fick syn på henne så skrek jag rakt ut av glädje! (och jag lovar, det är definitivt inte likt mig!)
Men det var så otroligt länge sedan jag träffade henne, och jag har saknat henne såå mycket, min flummiga, underbara telefonkompis! ♥♥
Så jag kan ju säga att that made my day!:)

På eftermiddagen redovisade vi svaren vi fått av partiet vi var hos. Jag, Towe, My och Josefin var hos vänsterpartiet, dom verkar ganska bra.
Sen slutade vi och eftersom jag skulle till Ninjo så följde jag med Becciz och Totto till nattkröken.
Vi hade kul på vägen, dom sjöng typ opera och körde in i varandra hela tiden;D

Sen när jag ska säga hejdå till dom så skrattar jag och säger:
- Men där kommer ju Linda också!
Så vi pratade lite med henne också (eller rättare sagt, dom pratade och jag bara stod där och log typ)
Men hon var jättesnäll och söt som alltid:D

Ja, sen gick jag ut med Ninjo en stund i regnet, nu tänker jag bara sitta inne och slappa resten av dagen.

Ha det jättebra alla ♥

// Sanna


Gullig närbild på min älskling <3


Ninjo efter en promenad i regnet;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0