8 timmar i Västerås

Heej! Jag kunde egentligen ha skrivit igår kväll för vi kom inte hem sent, men jag var så trött så jag orkade bara ligga och läsa tidningar!;)

Men det var iallafall en underbar "resa" dit. Staden är fin, väldigt stor, men mysig.
Vi gick runt i hela staden tror jag, nästan alla affärer iallafall!
Jag köpte ett lila, linne eller tunika jag vet inte riktigt, ett turkost linne, en blåsvartrandig lång tröja, en blommig, söt liten klänning,en tidning och en liten svart handväska:)
Vi hade jätteroligt hela tiden, jag tror seriöst inte att jag skrattat så mycket på hela sommaren, jag menar, vi skrattade nästan 8 timmar, hela tiden!;D
Det roligaste med det var att ibland så började en av oss bara skratta, då gjorde den andra också det, så då stod vi och bara gapskrattade utan att veta åt vad;)
Min mamma är galen, helt galen, hon skämde ut mig i typ varje affär!
Men jag klagar inte, hon är roligast och bäst, det här var det roligaste jag gjort med hene på länge, vi hade så otroligt kul tillsammans, det vill jag verkligen göra om fler gånger!:D
Det var väldigt trevligt att bara strosa runt i stan, jag mindes inte ens hur det såg ut, för det var väldigt många år sen jag var där sist.

Men, just det, jag höll på att bli av med min påse (som innehöll nästan allt jag köpt) när vi var på Stadium.
För jag skulle typ prova gympaskor där, och då lämnade jag påsen kvar i affären när vi gick ut.
Så när vi kom ut så ropade jag, "hallå, hallå, stopp!" och så höll jag upp händerna, som var tomma.
Så vi rusade in i affären igen och började leta, utan att hitta den.
Då frågade vi nån i affären men han hade inte sett den.
Men då gick vi till kassan och frågade och där fanns den!
Tur att det finns ärliga personer verkligen!

Ja, på kvällen åkte vi hem, med en väldig värk i hälarna, jag tror vi sammanlagt gick en mil runt i alla affärer!


Idag har jag inte gjort så mycket, duschat och tittat på Mtv, bästa kanalen om ni frågar mig:D
Jag har inga planer för idag, ska nog ut med Ninjo, och jag och mamma ska titta på film tillsammans i eftermiddag, mysig Lördag.:)

Ha det jättebra alla ♥

/ Sanna








Love you ♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0