Älskar musik fortfarande;)

Hej, hehe nån bättre rubrik blev det inte, guuuud alltså vad det ska vara irriterande svårt att komma på en rubrik!;)

Efter lunch gick jag ut med Ninjo på en skön promenad i skogen, så otroligt mysigt hade vi, vi bara traskade rut och åt blåbär och allt var så fridfullt och underbart:D
Sen fick jag sms och telefonsamtal från Melanie, jag hade helt glömt bort att jag skulle ringa henne.
Men jag ville inte såra henne, så trots att jag hellre hade stannat i skogen flera timmar till så lämnade jag hem Ninjo och Melanie kom hem till mig.

Faktum är att vi hade ganska trist.
Vi satt bara i min säng och typ ritade, jag är sämst på att rita så jag typ avskyr det!
Innan hon skulle hem så gick vi ut, gick och satte oss i kompisgungan och pratade och tog kort.

Det var rätt så kul, fast helst ville jag bara vara hemma och lyssna på musik och läsa...
Och det är precis vad jag ska göra nu, så ha en fortsatt bra kväll:)

// ♥ Sanna


Allvarligt plutten, kan du inte anstränga dig åtminstone lite  för att bli fin
på kort, eller iallafall inte suddig!!;)


Eviga vänner, inget mer. ♥♥<33


Haha kolla vad söt han blev!;D
Sötaste "smeknamnshunden" Ninjo, plutten, sötnos, muppen, stitch, gris
gulleplutten, nallebjörnen m.m.;)!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0