Älsklingskusinerna!!

Hej igen!

Jag fick nyligen veta att imorgon blir inte en sån där vanlig, trist dag.
Nej, för imorgon kl 10 kommer familjen Larsson Kauppi och hälsar på!
Det vill säga, Min "favoritfaster" (jag har bara en) Minna och hennes underbara barn Lucas, Liam, Meja och såklart Vanessa  (min prinsessa)
Åh jag är så lycklig, älskar dom såå, dom är verkligen mina bästisar, särskilt Nessa! ♥♥♥

Ville bara säga det, och visa några bilder som jag tog på mina två älsklingsdjur idag:D


Ja okej, först en bild på mig då;) <3<3


Ser ni vad det här är för en svart klump?;)
Det är min Zambooo såklart, gullig som tusan! ♥♥


Min gulleplutt! ♥♥


Sötaste, charmigaste kissen!
Och livsnjutaren nummer 1! <3<3<3


Haha sööööööt! :D


Kolla hans sovställning!;)
han är ju för gullig! ♥



Ha det bra alla, och snälla snälla, snääällla kommentera!!
Skulle vara såå mycket roligare att blogga då!
Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: snäckan. :)

fiinaa bilder gummsan :))

miss u ! ;* ♥♥♥♥♥

2010-08-12 @ 21:20:02
URL: http://rebeccanorrman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0