Äntligen fint väder igen!

Så vem vill sitta inne och blogga då? Inte jag iallafall!;)

Jag hade ännu en mysig kväll igår, tittade på allsången, gick ner till Zambo, tittade på New moon, låg och gosade med Zambo samtidigt som jag lyssnade på musik.

Vaknade och släppte ut katten 4 som vanligt, har verkligen vant mig vid det där nu, det är inte ens jobbigt längre:)

Vaknade sen halv 8, öppnade fönstret och satt där ett tag, skööönt!
Zambo är ute nu, härligt väder för en katt liksom.
Så jag behöver inte hålla koll på honom hela tiden, han är lycklig.
Och gosig är han också idag, riktigt riktigt kelig, han kommer och stryker sig och spinner hela tiden:D

Om jag hinner så går jag ut med Ninjo, men han kanske inte orkar i värmen.

Ikväll ska jag äta hos Melanie, rester från festen.

Ja, nåt mer har jag inte att säga, bara att LOVA HAR KOMMIT HEM ÄNTLIGEN!!!:D
Saknar henne såååå mycket, längar tills hon ringer mig, har inte pratat med henne på väldigt länge, hon har nog massor att berätta!

Jag skriver igen när jag har nåt vettigt att skriva, nu ska jag ut i solen.

Kramar // ♥ Sanna


Sovande Zambo ♥


Melanies lilla Lisa:)


Haha livsnjutare;D


Flowers and a little bumblebee;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag hemma igen! Saknar dig sååå!

I övermorgon åker jag till Sthlm men kommer hem på lördag.

Jättesnygg design! Snällt att hjälpa dig med den eftersom jag är så seg!

Kramar! Saknar dig enormt! Vill träffas nu!

Ringer idag!

Kramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramar.....

2010-08-11 @ 12:10:51
Postat av: FOTOGRAF Anton

ingen orsak ;) tack så jättemycket! ha en fin dag :)

2010-08-11 @ 16:07:47
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Fassan

Terve Sanna!

Jag har suttit här och kollat på jättesnygga bilder och läst vad min aurinko har haft för sig. Det är kul att du har ett mjukisdjur till att ta hand om. Här har du ju bara igelkotten, och den vill man ju inte ha på kudden. Du får ha det så mysigt med dina vänner och vi hörs på telefon snart igen! ISÄ.

2010-08-12 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0