Back again

Heej! Nu har jag slutat första skoldagen;)

Det var såå roligt att träffa alla kompisar igen, särskilt min Becca som jag halvt längtat ihjäl mig efter!
Det blev mycket kramar och sådär, nu känns det underbart, tillbaka till den ganska fantastiska verkligheten igen, tillsammans med världens bästa kompisar:D

Först så var vi i aulan och lyssnade när massa lärare ropade upp alla nya elever, och vart dom skulle gå.
Vi satt och skrattade ungefär hela tiden, när lärarna uttalade namn fel och så, det är verkligen vårt gäng i ett nötskal, fnissigast i klassen;D

Våran klass fick gå näst sist, vi är nämligen klass 9 F!  Vi vill ju vara 9 D, det är ju vi liksom:(
Och så ska vi gå på femmans våning, en trappa jobbigare alltså, men fördelen med det är att då får vi närmare till No:n på sexans våning haha;)
Vi kommer vara en väldigt stor klass, 34 st!!
Men jaja, det blir nog bra när vi har kommit igång och vant oss:)

Nu ska jag äta, imorgon börjar vi 9 och slutar 2, ska typ ha (skojiga) aktviteter och sånt.
Men sen ska jag vara med Becca gör första gången på vääldigt länge, jag längtar! ♥

Ha det så bra!

/ Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

älskardej. <3

2010-08-23 @ 20:20:57
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: moa

åå sanna du får bli min lilla 9f-rapporterare och skriva om vad som händer i skolan, jag kommer sakna er alla! Hoppas ni får det grymt!! h'lsa alla :D

2010-08-23 @ 22:34:54
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0