Bibblan

Heej! Hade en ganska bra dag igår, förutom att jag inte hann gå ut med Ninjo.
Fast man kan nästan säga att jag strejkar eftersom jag aldrig får pengar av Anci, jag ska få det nästa onsdag, man hon är skyldig mig flera hundra så jag är liite irriterad.

Men jag var hos Melanie, vi tittade på titanic, såå sorglig man samtidigt väldigt bra!

Vad gjorde jag mer då? Jo just det, jag pratade i telefon några gånger, tex med min Lova som jag saknar ENORMT!
Hon hade haft det jättebra, och det var så kul att äntligen prata med henne igen:D
Som vanligt så kommer det antagligen dröja länge innan vi får träffas, tråkigt!
Men jag älskar henne mest ändå!;) ♥♥

Sen, när jag pratat med henne så får jag sms att jag mitt kort har laddats med 200, jag blev så glad för jag skulle inte kunnat ladda förrän, ja jag vet inte ens när;)
Men det var min schysta pappa som hade laddat den, han är ju verkligen världens mest osjälviska människa enligt mig, såå snällt gjort, nu kan jag äntligen ringa och sånt!=D

Jag tittade på film som vanligt sent igår kväll, sen så hade jag och Zambo ännu en mysig stund tillsammans, för att sedan stiga upp kvart över 4 och gå ut.

Men jag snubblade tillbaka till sängen och sov några timmar till.
Sen gick jag upp, duschade och läste vidare i twilight.

Nu ska jag äta, sen gå till biblioteket, för första gången på väldigt länge, har mycket jag vill låna så jag är nog där ett bra tag:)

Ha det bra // ♥ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0