Blöt hundpromenad

Hejsan alla glada! Hoppas att ni är just glada, det är jag iallafall;D
Jag fick som jag ville åt båda hållen:)
Okej, nu ska jag förklara lite bättre tror jag;)

Ne men imorse så sa jag ju att jag önskar att det skulle sluta regna, så jag kunde gå ut med Ninjo.
Plus att jag också sa att jag älskar regn och tycker det är jätteskönt att vara ute när det regnar.
Jag fick precis som jag ville!
Det regnade inte när jag var ute med Ninjo, så jag tog en extra lång promenad i skogen bara för att jag var på det humöret, det var lugnt och tyst så man fick vara helt ifred.
Tog några söta bilder på vovven också, ni får se sen.
Han var på samma sprudlande humör som jag, jättesprallig och glad, då älskar jag honom som allra mest!:D
Så det var en väldigt rolig promenad.

Jag fick pengar av Anci också, 150, var väl okej, hon är skyldig mig mycket mer..

Sen skulle jag egentligen till Melanie, men jag ångrade mig, ibland har jag verkligen ingen lust att vara med någon och idag är en sådan dag.

Precis när jag skulle gå hem från Ninjo så började det ösregna, och då menar jag verkligen ÖSREGNA, jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem!

Men då bytte jag om till myskläder som är det skönaste jag vet!
Och så satte jag mig i sängen och läste massa tidningar och lyssnade på musik, mysigare kan jag knappt ha det:)
Det ska jag nog fortsätta med nu, jag verkligen älskar att läsa skvallertidningar och kändistidningar.
Inte för att jag tror på alla rykten och sånt, långt ifrån, men jag tycker det är kul och intressant, särskilt att läsa om alla mina väldigt många favoritskådespelare, artister och så:D

Vi hörs, ha det super!

♥ Sanna










Haha en suddig bild på en kotte!
Ibland kan man undra om jag är helt galen och då måste jag bara säga,
jag är helgaaaleen!!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0