Det är svårt att komma på rubrik

Hej! Ja min mamma ville som sagt ha datorn så jag fick lite stressigt.

Men jag var ju hos Melanie, vi fortsatte skicka bilder och så, sen spelade vi spel och satt vid datorn.
Och när vi var nere hos Zambo och fikade så lekte jag med honom med ett snöre (jag tog fram det för att han skulle sluta attakera mig istället) sen gick han ut.

Då fick jag ett efterlängtat sms från min Tottooo, som äntligen har en mobil igen, saknar henne så!

Vad gjorde jag mer igår?  jo, jag tittade på tv till typ halv 11, sen läste jag tidningar, mitt nya sommarnöje;)

Vaknade idag gjorde jag 7 sen har jag inte gjort nåt särskilt.
Ska nog vara med Melanie på eftermiddagen som vanligt, troligen gå ut med vovven också:)

Jag längar till från och med Lördag och en hel vecka framåt, för då ska jag passa Zambo.
Jag ska till och med sova där nere hos honom, det blir nog jättemysigt:D

Nu ska jag vara twilightnörd en stund, vi hörs nog ikväll.

Hare bra!

// ♥ Sanna


Ps, ursäkta att jag uppdaterar så dåligt och sällan, men jag har inte så mycket att skriva plus har annat för mig.
Jag skriver när jag har nåt intressant att skriva, eller bilder att visa;)

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Jag kom till biblioteket men du var ju inte här, kändes tomt. Kändes lika tomt som dom senaste dagarna, men jag ska väl vänja mig vid det här också. Det är i allafall skönt att du har kommit till rätta och kan träffa dina vänner och "lejonet". Vi hörs snart. Ha det bra Nanna! ISÄ.

2010-08-03 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0