Dream

God förmiddag!
Idag vaknade jag tio över 8, börjar bli liite normal iallafall;)

Nej, men jag glömde ju bort att skriva igår kväll, fast jag satt typ hela förmiddagen och skrev det där jättelånga inlägget istället.
Men jag gjorde ändå inte så mycket, jag och Melanie betygsatte alla hennes låtar, ganska kul faktiskt;)

vad gjorde jag mer då? Jo jag tittatde på allsång på skansen också.
och läste såklart:)

Just det, när jag är som tröttast så är jag som flummigast, det vet ni nog haha!
Iallafall, igår kväll var jag jättetrött (jag är alltid trött om jag har vaknat sent), jag låg bara och skrattade för mig själv, sen helt plötsligt började jag skutta runt i hela lägenheten.
Verkligen, jag bara skuttade runt och sjöng och var totalt  galen!
Då sa mamma: Nej, lugna ner dig nu, klockan är över 10 och vi har faktiskt grannar!
Jag veeeet, sjöng jag då, skuttade vidare, halkade i hallen in i köket!!;)
Hahaha, inte konstigt att jag sov så skönt efter det;)

Jag kom på idag att väldigt vad jag drömmer mycket, nästan hela nätterna OCH dagarna också!
Jag menar, på natten så drömmer jag antingen en lång dröm hela natten, eller flera korta.
På dagen så dagdrömmer jag (det hörs ju på namnet haha) men skillnaden är bara att jag inte sover då;)
Jag älskar att drömma, allt kan hända då, många önskningar går i uppfyllelse!=D
Synd bara att så fort jag vaknat efter en dröm så börjar jag alltid tänka på annat och glömmer bort den, hur fantastisk den än var!:S
Aja, nog med drömsnack nu.

Idag ska jag definitivt gå ut med min plutt, Anci lovade ju att jag skulle få pengar, hoppas det blir mycket, det är hon skyldig mig!

Ska också träffa Melanie som vanligt.

Nu ska jag dagdrömma lite och läsa, ha det bra!

/ Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0