Fredagsmyyyyys

Heej! Åh vad skönt, äntligen fredagsmys igen, jag älskar det!:D

Idag var vi först på djurgården och hade massa aktiviteter i grpper, rätt så roligt:)

Sen åkte vi till sporthallen för att titta på volleybollmatchen mellan eleverna och lärarna.
Träffade Moa, Linda och Lisa idag igen, alltid lika superroligt:D
Jag tittade inte särskilt mycket på själva matchen, jag och Towe bytte platser hela tiden och klättrade runt;)
Fröslundaeleverna var otroligt störiga, dom kastade saker och slogs och höll på.
Men till slut så slutade dom.
Efter matchen, som förresten vanns av eleverna, så gick jag ut med plutten, mysigt:)

Resten av dagen och kvällen har jag inga planer alls, kommer kanske inte blogga nåt mer idag, kommer väl sitta och läsa och bara slappa.

Ha en trevlig fredagskväll ♥

// Sanna




Älsklingsvovven! ♥


Ett riktigt charmtroll! :D

Kommentarer
Postat av: moa

jättefina bilder! :D som vanligt kul o träffa dig och alla andra. Hur ska jag klara mig utan er ?

2010-08-27 @ 22:22:28
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0