Händelsefullt liv jag har eller hur?

Hahahahaha! Knappast.
Vad har jag egentligen gjort idag?
Vi tar allt i ordning:
Halvsovit.
Läst twilight.
Stått på balkongen och ätit smultron.
Ätit lunch.
Varit på biblioteket och lånat massor.
Gått ut med Ninjo.
Ja, det var typ allt.

Jag har ju också gått ner till Zambo då och då och kollat att han håller ställningarna och sådär.

Vad ska jag göra från och med nu?
Äta godis ( för första gången på flera veckor, snacka om att jag är sugen!)
(Haribonappar blev det förresten, ganska typiskt mig;))

Sitta här ett tag till.
Kanske gå ut.
Gå ner och ha myskväll med Zambo.
Titta på film.
Lyssna på musik.
Jaaa, det var väl min dag, kul visst?;)


10 minuter senare: Heej igen!
Ja ni har väl förstås ingen aning om att jag ens varit borta en sekund, men det har jag.
Jag släppte in Zambo och gav honom kanske liiite för mycket mat!
Ja frågade honom om han hade tänkt bli en tjockis nu igen, när han precis blivit någorlunda slank och fin.
Då tittade han på mig och det lät precis som om han sa: Mjaa.
Hahahaha, han är en lustig liten krabat, helt underbar, vad skulle jag göra utan honom?
Gräva ner mig antagligen.

Nej nu ska jag inte störa er/dig (äsch jag vet inte hur många som kollar den här konstiga lilla bloggen)
längre, utan läsa eller göra annat som faller mig i smaken:D

Ha en fortsatt skön kväll // ♥ Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0