Hej

Hallå igen, bra rubriker jag brukar ha va? (not) ;)
Jag har faktiskt inget särskilt att skriva, sitter bara och lyssnar på musik och kollar massa bloggar, roligt, roligt:D
Jag fick bara lust att blogga igen, onödigt när man inte har nåt att skriva, jag vet men jag gillar att vara onödig säger vi;)
Hehe, jag trodde inte att jag gillade countrymusik, men vem försökte jag lura, jag typ älskar det!
Som jag gör med det mesta:)

Nej, bara för att jag inte har några bättre bilder så får det bli en egobild igen, för jag gillar inte mina inlägg utan bilder.


Hihihihi


Jaha, vad ska jag skriva nu då?;)
Jag vet, jag letar upp en fin dikt, som ni kanske vet så tycker jag väldigt mycket
om dikter.

”En vän är någon som vet allt om dig och ändå tycker om dig”

A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend.




Ja jag hittade så många att jag skulle fått sitta 24 timmar här haha!
Så nu får jag hitta på nåt nytt att skriva;)


Så nu tar vi lite intressant (eller ointressant) fakta om mig:
Jag kan inte leva utan min/mina: Vänner.
Jag är livrädd för:  Att jag ska uppfattas dryg och otrevlig, jag är ju bara blyg liksom.
Och att såra mina vänner. Och döden.
Bästa rådet jag fått är: Vet inte..
Senast jag grät var: En gång i somras när jag kände mig helt ensam i världen ett tag.
Det bästa med mitt useende: Eeh, vet inte, kanske min ögonfärg eller nåt.
Jag drömmer om: Åh, det är så mycket. Såå mycket...
Vad har du alltid med dig? mobilen typ.
Vad har du på nattduksbordet? Böcker, mobilen.
Vad somnar du helst till ? Musik.
Det första du gör när du vaknar: Kollar vädret och läser.
Längd: 164,5 ( för att vara helt exakt alltså;))
Vikt: Ca 43 kg.
Ögonfärg: blågrön (mest blå tror jag)
Hårfärg: mörkbrun.



Just nu:
Gör: lyssnar på musik.
Kläder: t:shirt som jag sover i.
Humör: Glad men trött.
Saknar: Alla vänner och andra jag känner. Och Ninjo och Zambo.
Önskar: Att jag kunde flyga. Och att tiden gick snabbare, men samtidigt att den saktade ner..
Älskar: My faboluos friends all the time of course! och låtarna jag lyssnar på.
Hatar: inget vad jag kommer på.
Hoppas: Att det blir en bra dag imorgon.


Jaja, nu vet ni lite, måste sova nu;)
Ha det jättebra, kramar ♥

// Sanna







Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej igen!

Jag har kollat på alla dina inlägg och sen har jag tittat på det andra blogget också. Det var också bra. Jag förstår bara inte hur du hinner med att blogga så mycket, nu när du har skolan också. Ha en fin helg Sanna så hörs vi nästa vecka igen. ISÄ.

2010-08-27 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0