Hem ljuva hem ♥

Hej! Nu är jag äntligen hemma igen, underbart!

Flygresan gick jättebra, men det var väldigt sorgligt och tråkigt att säga hejdå till pappa som vanligt.

När jag träffat mamma och vi hämtat mina väskor så åkte vi ner till tågstationen och mötte min kusin och hennes pojkvän, sen skulle vi hem till en annan kusin så vi gick för att köpa blommor.
Sen ringde nån från tågstationen och sa att nån hade hittat mina väskor utanför en box, och vi trodde att vi hade låst in dom! Aja, det är tur att det finns snälla och ärliga människor.
Maries (kusinen) pojkvän tog tunnelbanan tillbaka och låste in dom (ordentligt den här gången)

Sen gick vi till andra kusinen (David) han hade en väldigt mysig lägenhet med jättestor balkong.
Ja hela bostadsområdet var såå mysigt och fint, jag har inte varit särskilt mycket i stockholm, aldrig riktigt sett hur vackert det är där!:)
Vi tog en promenad och det var väldigt trevligt, en bro var cool för om man var jättemånga på den samtidigt så gungade den, som en hängbro!
Sen gick vi tillbaka och fikade och pratade en stund, men sen var det dags att ta tåget hem.

Vi var framme vid halv 12, det första jag gjorde när jag kom hem var att somna;)

Jag vaknade vid 8 imorse, jättelycklig när jag märkte var jag var!:D
Efter att jag ätit frukost och så så gick jag till Ninjo, återseendet var underbart, vi var lika glada att se varann båda två, han typ flög upp i min famn, och jag kunde inte slita blicken ifrån honom, min lilla nallebjörn som Moa kallar honom;D
Vi gick en stund, sen orkade han inte mer på grund av värmen så då satt vi och bara gosade en stund, för första gången på 4 veckor,det var härligt.

Senare gick vi förbi Moas hus och fick syn på henne så då gick vi dit.
Det var kul att träffa henne, det var väldigt länge sedan och jag har saknat henne mycket.
Synd bara att jag ska vara så blyg och osocial, hade gärna velat prata mer med henne än jag gjorde...
Snällaste, gulligaste Moa! ♥

Sedan lämnade jag hem Ninjo och gick hem för att äta lunch.
Efter det gick jag till Melanie, ännu ett glatt återseende, vi kramade varandra 3 gånger haha;D
Sen förde vi över alla låtar och bilder, när det var klart så lyssnade vi på musik och sjöng.
Den människan sjunger väldigt bra måste jag säga!
Ja vi hade väldigt roligt iallafall, ska nog träffas imorgon med.
Apropå imorgon så gör jag några inlägg med bara bilder från Haparanda då.

Ha det jättebra, nu ska jag lyssna på musik, äntligen!

Kramar // Sanna


Suddig bild blev den första efter den långa tiden jag var borta "suck"
Ja inte är jag nån fotograf;) Men Ninjo är ju söt så. <3<3


Vi hör ihop sweetie ♥♥


Inte för alltid, det är omöjligt det vet jag.


Men jag kan bara älska dig. Sötaste bästa, vovven <3<3


Love you Melanie, I will be your friend for ever, I promise ♥♥


Sötis du är bäst, jag saknar dig redan! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: moa

haha sanna det var jättekul att träffa dej!! aslänge sen ju! Jag tycker verkligen inte att du va osocial. Det va kul att prata med dej :D det var bara jag som va lite stressad df jag fick brottom o gå sen :(( hade gärna stannat längre.<33

2010-08-02 @ 10:08:51
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Haruhi

Kunde inte låta bli... Haha! Spännande dag måste jag säga! hihi! Om han är din lilla nllebjörn så är han i alla fall fortfarande min galna mupp! Betala om hund, gissa vem som ska vara hundvakt i helgen-just det-jag! Jippie! Läntar! Både vilmis och sprallis (granath) ska komma och så lilla myran niro också! Vi får se hur det går...

Du hade älskat guppy-snoppy från norge! Världens sötaste!

(haha! Är det bara jag som gillar smeknamn?)

2010-08-02 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0