I Loooove music!!

Hej! Har inte nåt särskilt att skriva så jag gör bara en liten hälsning typ.

Vaknade efter 8, har sen dess bara lyssnat på musik, så underbart jag älskar det verkligen!:D
Jag lyssnade igår kväll med, och hela natten tydligen, jag vaknade med hörlurarna fortfarande i öronen så jag måste ha somnat mitt i en låt;)
Nåt som är lite kul är att även om jag har över 300 låtar så lyssnar jag ändå bara på samma, om och om igen!
Jag är bra konstig hehe.

Det regnar ute idag så det kanske inte blir nån hundpromenad, vi får se.

Jag ska iallafall träffa Melanie som vanligt, ingen aning vad vi ska hitta på men nåt kul blir det förmodligen:)

Nu ska jag fortsätta lyssna på samma låtar, ha en bra dag alla!

// ♥ Sanna

Kommentarer
Postat av: moa

Haha älskar oxå musik, de bästa är att dunka på högsta volym. ÄLLLSKAAR MUSIK xD. Du jag tänkte bara fråga när du tycker att vi ska gå ut med hundarna? :) du verkar ju redan ha varit ute med da nallebjörn, och i morrn blir det svårt för mig. Men du kan väl höra av dig? :D



btw. vad är det för låt du lyssnar på så mycket? :D

2010-08-04 @ 10:53:57
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: moa

HAR DU INTE ÄTIT GODIS PÅ FYRA VECKOR?!?!??!?!?

ÄR DU SJUK MÄNNISKA?!?!??!

IVÄG MED DIG OCH KÖP GODIS NU SANNA!!!!



(om du inte har godislöfte förstås ;))



haha<33

2010-08-04 @ 11:34:06
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0