I need money

Hej! Jag gick ut med Ninjo en stund innan lunch, han var jättepigg och glad så de var väldigt roligt:D

Men några pengar fick jag inte idag heller, ska få det imorgon.
Visst! Det tror jag så mycket jag vill på!
Suck, hon är skyldig mig flera hundra, har lovat mig gång på gång att jag ska få pengar nästa dag, men nehej då:(
Funderar på att strejka eller nåt, nackdelen är bara att jag inte kan vara borta från Ninjo särskilt länge, älskar honom alldeles för mycket för att det skulle funka!
Aja, det är bara att avvakta till imorgon och se.
I need money människa!!!
jag blir sällan arg och jag säger aldrig ifrån, men nu börjar jag bli ganska irriterad på min nallebjörns matte.

Jaja, det ordnar sig alltid:)

Senare kom Melanie till mig, vi lyssnade på musik, pratade och lite så.

Nu ska jag äta, have a great time everybody:D

/ ♥ Sanna


Hahahaha, vilken bild!  God tomat;)


Sötis smaskar gräs;) ♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0