Into the wild

Heej! Hoppas att ni har en jättebra kväll:D

Idag har jag sen jag skrev sist gått ut med Ninjo, läst och tittat på filmen "Into the wild"

hundpromenaden var jättebra, han var så skuttig och glad så vi tog en längre promenad än vi gjort på länge.
Vi tog våran vanliga runda, eller rättare sagt, vi brukade gå den jätteofta förut, men det har varit så mycket mygg så det har varit näst intill omöjligt förut!
Men det är en mysig liten stig som vi följer, jag har till slut lärt mig vart den leder, i början så kom vi typ vilse och hamnade, ja jag vet inte vart!;)

När jag lämnat honom så tittade jag och mamma på filmen.
Den var bra, men jag "tål" seriöst inte sorgliga filmer så jag tror inte att jag ska se den igen.
Det hemskaste var att den var baserad på en sannhistoria, allt som hände i filmen har hänt på riktigt, det är inte så kul att tänka sig...
Det var en riktig äventyrsfilm, handlade om en ung man som ger sig ut helt ensam i vildmarken, för att liksom fly ifrån allt. Han kommer till massa platser, träffar många personer som han stannar hos ett tag, och ja, det händer jättemycket, jag kan inte förklara allt, för den var så sorglig så då kommer jag aldrig sluta tänka på den.
Men den slutar iallafall med att huvudpersonen dör, hemskt som jag vet inte vad!
Men jag rekommenderar den starkt till alla som gillar drama och äventyr!:)

Annars har jag bara läst och ätit godis;)

Nu ska jag fortsätta med det, imorgon ska jag träffa Melanie igen.

Ha det super alla ♥

/ Sanna


My cute teddybear! ♥


Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0