Jaha, bara några timmar kvar på lovet då;)

Heej! Jag sitter här och tittar ut genom fönstret och gläds åt att sista kvällen på lovet är så himla fin, soligt och allt:D
Imorgon börjar verkligheten kan man typ säga, både negativt och positivt om man frågar mig.
Men efter några veckor har man vant sig och då känns det bra (för mig iallafall)
Jag hoppas verkligen på ett bra schema den här gången, dom andra har inte varit så mycket att ha!

Jag hade ganska kul hos Melanie, men vi var båda så trötta så vi gjorde inte så mycket, spelade nintendo och gjorde saker på mobilen.

Men det var destå roligare att gå ut med Ninjo, han var inte alls trött utan pigg och glad!:)

Ja, nu har jag nog faktiskt inget mer att skriva, ska läsa och kanske gå ut en stund.

Ha det jättebra!

Kramar Sanna ♥


:)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0