Roligast men frusen skoldag

Hej :)

Idag har jag frusit sen jag vaknat, just då kanske det berodde på att jag bara sover med lakan, jag kanske borde börja använda täcke, det är ju inte direkt sommarvärme längre!;)

På våran nya våning är det vääldigt varmt, konstig luft, det går typ inte att andas där:S
Men idag så var det så himla kallt, några fick till och med stora filtar på sig i klassrummet för dom frös så mycket!
Vi hade stadsvandring på förmiddagen, definitivt ganska hemskt, det var typ 15 plus och ösregn, och inte hade man vattentäta kläder eller paraply heller.
Vi gick runt i det "härliga" vädret till allla möjliga platser i stan för att svara på frågor.
Nej, det enda positiva var att jag var i samma grupp som Totto och Lisa.
När vi kom tillbaka till skolan så såg vi ut som dränkta katter jag och Lisa, plus typ resten av klassen också!
Jag brukar inte ha nåt emot att gå långpromenader, men det var så kallt!

Sen gjorde vi lekar idag igen, men den här dagen var dom jätteroliga:)
Tex så lekte vi en lek när hela klassen skulle stå på rad, den som var längst skulle svara på en fråga, tex " värper tuppar ägg?" Men det roliga var att man skulle svara tvärtom på varje fråga annars åkte man ut.

Så det blev väldigt kul, mycket, mycket skratt i våran härliga klass:D
Synd att klassen inte är komplett, det är så konstigt utan dom andra, dom hör ju till oss!
Särskilt Moa och Lisa, saknar dom jättemycket...

Ja, vad gjorde vi mer?  Jo, vi fick ett papper där vi skulle kryssa i vad som är det viktigaste i en klass . På första plats kom vi gemensamt fram till att det viktigaste var att alla accepterar varandra som den den är, oavsett hur den är och om den tycker olika.

Vi gjorde lite mer, men inlägget blir så himla långt om jag ska skriva mer.
Men dagen var jättebra, trots kylan, våran klass är så rolig och bra:D!
Nu ska jag fundera på om jag ska gå ut med Ninjo eller inte hehe.

Ha det jättebra alla ♥

// Sanna


Älskar er sötnosar ♥♥
Grattis Liiina!! :D

Kommentarer
Postat av: moa

åå va snäll du är! som vanligt!

Saknar er alla, det tåls att säga ett hundra par gånger till, jag saknar er, jag saknar er, jag saknar er!

Haha det e skönt att du skriver lite om vad som händer i skolan haha, så känner jag mig inte så borta ;)<33

2010-08-25 @ 16:04:15
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: rebeccanorrman.

älskardej. ♥♥♥

2010-08-26 @ 14:48:40
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0