Kort skoldag

Heej :)

Idag har vi nästan inte gjort nånting.
Började, halv 9.
Matte, typ 40 minuter (stora och små tal). Ganska lätt men tråkigt som vanligt.
Sen gick vi till vilsta för vi trodde att vi skulle ha lekar där.
Men det visade sig vara imorgon istället så det var bara att gå tilllbaka, extra promenad är väl aldrig fel;)
Då gick vi och åt (typ 11!)
Sen satt vi bara och pratade och gjorde inte så mycket på våningen.
Senare kommer någon och säger att vi får gå hem.
10 över 12, jippie!:D

Det är kallt och lite regnigt idag så jag hoppar över hundpromenad med plutten.

Det är ungefär som en extra helgdag, skönt, nu ska jag bara läsa, läsa, läsa;D

Vi får se vad som händer imorgon.

Ha det bra!

// Sanna ♥

Ps, saknar dig becciz, du får krya på dig snabbt för det är inte kul utan dig! ♥♥


Min "egen" lilla solstråle! <3

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

Tack sanna, det ska jag ! :* ♥♥

2010-08-30 @ 15:02:35
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: Lova

Nemän gud så söt biled! Jättebra tagem, dina bilder blir faktist finare och finare!

Kul att prata med dig idag. Ringer imorgon efter skolan :)

Hoppas du fick lite roligare idag efter att vi lagt på:)

Kramar och pussar!

2010-08-30 @ 19:13:40
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Sitter här igen och läser om vad du har gjort för roligt. Vilka vackra bilder, speciellt på Nanna själv. Hur söt får man vara? Sen hade du glömt att skriva att du gillar också finsk tango, tur att jag kom på det. Ha en givande vecka i skolan Sanna! ISÄ.

2010-08-31 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0