Lugnande, lite för lugnande

Hej, jag håller typ på att somna här för visorna jag lyssnar på är vääldigt lugnande.
Som om jag skulle behöva det, om jag var lugnare skulle jag vara död hahaha!;)
Men jag vill inte gå härifrån, jag skulle kunna sitta 24 timmar och lyssna på dom här.

Juat därför måste jag snart gå härifrån för annars sitter jag nog här hela dagen.
Åhh, nu ska jag sluta fresta mig själv, det är ju precis det jag vill göra!
Men jag måste ju tänka på Ninjo också, låtarna springer ju inte iväg, jag kan ju komma tillbaka och lyssna mer när som helst:)

Några fina låtar jag lyssnat på idag:

"Det vackraste"
"Aldrig ska jag sluta älska dig"
"Halland"
"Visa vid vindens ängar"
"Så länge skutan kan gå"
"För kärlekens skull"
Mf.

Hejdå vi hörs ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0